شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

مرکز خرید سوریا

مرکز خرید سوریا؛ لوکس ترین و جذاب ترین فروشگاه مالزی : 

همه ما بارها در مورد برج های دوقلو پتروناس در مالزی اطلاعاتی شنیده ایم. شاید بیشتر مسافران و گردشگرانی که به کشور مالزی سفر می کنند، برای بازدید از این برج های دوقلو باشد. اما کمتر کسی در مورد مرکز خرید سوریا، که دقیقا در پایین برج های دوقلو قرار دارد، اطلاع دارند. 

این مرکز خرید که با نام سوریا در کشور مالزی شناخته می شود، در سال 1999 افتتاح شد. مرکز خرید سوریا دارای 6 طبقه می باشد، که قرار گرفتن ان در کنار برج های دوقلوی پتروناس، آکواریوم کی ال سی سی و تونل معروف کواریوم، معروفیت بیشتری یافته است.

بسیاری از گردشگران که به کشور مالزی سفر می کنند، برای بازدید از برج های دوقلو و آکواریوم دیدنی مالزی، به این منطقه مراجعه می نمایند. پس از آن نیز گردش در مرکز خرید سوریا می تواند همچون زنگ تفریحی برای گردشگران و مسافران این سرزمین به شمار رود. 

دیدنی های مرکز خرید سوریا کدامند؟

 خانه ارکستر مالزی، که اولین خانه ارکستر در کشور مالزی به شمار می رود، در مرکز خرید سوریا واقع شده است. این مسئله برای دوستداران هنر بسیار هیجان انگیز بوده و افراد زیادی برای بازدید از این محل به سوریا مراجعه می کنند. همین ویژگی ها منجر شده است تا این فروشگاه به محبوب ترین فروشگاه کشور مالزی تبدیل شود.

مرکز خرید سوریا با معماری و طراحی داخلی به سبک اروپایی، جذابیت و زیبایی خاصی به این منطقه بخشیده است. می توانید در محیط بیرونی این فروشگاه با فضای سبز خاص و دیدنی روبه رو شوید. الگوهای هندسی، و دیزاین طبقات سوریا با سنگ های مرمر، انسان را مدهوش می کند.

از طرف دیگر وجود شیشه های بسیار زیاد در اطراف مرکز خرید سوریا باعث شده است، در هر زمان از روز نور خورشید به زیباترین شکل ممکن به درون فروشگاه بتابد. سقف بلند با قوس های مدل دار و ستون هایی از مرمر، تمامی این فروشگاه را همچون قصری دیدنی زیبا و جذاب نموده است. 

برند های معروف در فروشگاه سوریا

مسلما خرید در این مرکز خرید، هزینه سنگینی را برای مسافران در بر خواهد داشت. تمامی برند هایی که در مرکز خرید سوریا شعبه دارند، از بهترین و معروف ترین برند های جهان بوده و همین مسئله باعث شده است، تا هزینه های خرید در سویا بالا باشد.

برند های معروفی همچون کریستین دیور، کلوین کلین، رالف لورن و... همگی در طبقه اول این فروشگاه قرار گرفته اند و مشتری های بسیاری را به سمت خود جذب می کنند. باید بگوییم بیش از 320 برند معروف و بین المللی در مرکز خرید سوریا وجود دارد. 

علاوه بر آن رستوران های بین المللی و محلی، بهترین کافه ها و فست فود ها، سوپر مارکت های بزرگ و... از جمله امکاناتی هستند که آرامش را برای مشتری های سوریا به ارمغان آورده اند. برای خرید از هر نوع محصولی کافیست به مرکز خرید سوریا مراجعه کنید. 

زیرا در این فروشگاه می توانید از تمامی محصولات از جمله خوراک، پوشاک، محصولات الکترونیکی، و ... خریداری نمایید. با خرید در مرکز خرید سوریا سفرتان را به یاد ماندنی تر کنید، و از کشور مالزی برای خود سوغاتی به همراه آورید. 

نظر دادن

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

این پکیج را برای دوستان خود بفرستید
این پکیج را برای دوستان خود بفرستید

منو موبایلی

تماس بگیرید