شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

کشتی کروز Genting Dream

اگر از جمله افرادی باشید که به  سفر به خصوص از نوع لوکس و لاکچری آن علاقه داشته باشید، قطعاً تا کنون نام کشتی کروز را بارها شنیده‌اید. کشتی کروز در واقع یک کشتی مسافرتی و تفریحی بزرگ است که هدف اصلی آن بیشتر تفریحی بود و به طور معمول پس از اتمام سفر مسافران خود را به بندری که از آن سفر شروع شد باز خواهد گشت. در حال حاضر بیش از  270 کشتی کروز در حال فعالیت هستند. در میان آنها کشتی کروز Genting Dream یکی از محبوب‌ترین کشتی‌های حال حاضر است. تور کشتی کروز همراه با آژانس گردشگری گیتاگشت از تورهای لوکس و به یاد ماندنی هر گردشگری خواهد بود.

 

مشخصات کشتی کروز Genting Dream

ساخت کشتی کروز Genting Dream در سال 2015 شروع شد و کمپانی Star Cruises در هنگ‌کنگ اولین صاحب این کشتی بود. اما پس از شروع ساخت این کشتی کمپانی Dream Cruises به طور کلی ساخت این کشتی را بر عهده گرفت. ساخت این کشتی دقیقاً طبق برنامه پیشرفت و در سال 2016 به آب انداخته شد.

این کشتی وزنی معادل 150695 تن دارد که در لیست 50 کشتی سنگین جهان رتبه 37 را به طور اشتراکی با کشتی World Dream کسب کرده است. عرض 335 متری و طول 40 متری این کشتی 18 طبقه باعث می‌شود تا در هر روز سفر با این کشتی جای جدیدی برای رفتن و خریدکردن داشته باشید. کشتی کروز Genting Dream دارای 1674 اتاق‌خواب  و سیستم تهویه هوای کاملاً اتوماتیک می‌باشد.  این کشتی به طور کامل توسط شرکت آلمانی Meyer Werft Germany طراحی و تولید شد. از مشخصه‌های این تولیدکننده کیفیت بسیار بالا و توجه به جزئیات در تولیدات است.

امکانات کشتی کروز Genting Dream

همچون دیگر کشتی‌ها،  کشتی کروز Genting Dream نیز انواع تفریحات و امکانات را در خود جای داده است. این کشتی در حال حاضر دارای بخش‌های مختلف تجاری تفریحی است که می‌تواند حتی تا ماه‌ها مسافران خود را مشغول خود نگه دارد.

  • هتل Palace

 هتل Palace یکی از بخش‌های بسیار معروف این کشتی است که همانند یک هتل 5 ستاره در قلب کشتی قرار گرفته است. در صورت نیاز این هتل قابلیت ارائه خدمتکار در طول تمامی 24 ساعت روز را برای شما امکان‌پذیر خواهد کرد.  شما می‌توانید تجربه‌ای جدید از واژه لاکچری را در کشتی کروز Genting Dream تجربه نمایید.

  • پارک آبی

کشتی Genting Dream دارای یک پارک آبی بسیار مجلل با 6 سرسره آبی متفاوت است که می‌تواند لحظات به یاد ماندنی را برای شما ایجاد نماید.

  • زیپ‌لاین

اگر اهل کوهنوردی نیز باشید قطعاً حرکت کردن در مسیر زیپ‌لاین 35 متری در بالای دریا نیز می‌تواند برای شما جذاب باشد.

  • آب گرم و سالن ماساژ Crystal Life

پس از ورود و استفاده از این Spa قطعاً می‌توانید تمامی استرس روزمره و خستگی خود را با استفاده از تکنیک‌های ماساژ و سیستم آب گرم پشت سر بگذارید.

  • تئاتر Zodiac

اگر اهل دیدن تئاتر هستید تئاتر Zodiac با فضایی مجلل می‌تواند یکی از مکان‌های جذاب بر روی کشتی Genting Dream برای شما باشد.

  • کلاب Zouk & Zouk

در این کلاب ساعت روز فرقی ندارد و در هر ساعت می‌توانید جشن و پایکوبی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

  • کلاب little Dreamers

 با سپردن بچه‌های 2 تا 12 ساله خود در این کلاب می‌توانید ساعات خوشی را برای آنها همچون جشن، بازی، آواز و ... برای آنها به‌خاطر بگذارید.

  • رستوران Lido

بوفه رستوران لیدو نیز یکی از برندهای شناخته شده موجود در کشتی است. نشان حلال در این رستوران امکان سرو نوشیدنی و غذا را برای مسافران مسلمان امکان‌پذیر کرده است.

  • بازار و بوتیک

در کنار تمامی موارد یاد شده و امکانات موجود، بوتیک‌های بسیاری از محبوب‌ترین برندهای موجود در جهان در کشتی کروز Genting Dream قرار گرفته‌اند. شما می‌توانید با گشت‌وگذار در بازار این کشتی تمامی برندهای معروف جهان و محصولات پر طرف‌دارشان را در اختیار داشته باشید.

  • tlovertonet

    I've been surfing online more than three hours today, yet I never found any interesting article like yours. It’s pretty worth enough for me. In my opinion, if all web owners and bloggers made good content as you did, the internet will be a lot more useful than ever before. http://www.tlovertonet.com/

    2023-12-23 23:19:30
    Heinzman54066@gmail.com

نظر دادن

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

منو موبایلی

تماس بگیرید