شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

مرکز خرید ویوو سیتی

مرکز خرید ویوو سیتی؛ دنیای برندهای معروف : 

سنگاپور یکی از ثروتمندترین کشورها دنیا، مردمی با فرهنگ های خاص خود دارد. این کشور به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری فراوان به یکی از بهترین نقاط گردشگری در جهان تبدیل شده است. از این رو مراکز خریدی همچون مرکز خرید ویوو سیتی را برای خرید و دسترسی مسافران به بهترین مارک های دنیا در این کشور تاسیس کردند.

بسیاری از مسافران و گردشگران با سفر به این کشور، به قصد خرید از مراکز و فروشگاه های خرید این کشور بازدید می کنند. اما هیچ مرکز خریدی همچون مرکز خرید ویوو سیتی از زیبایی و جذابیت برخوردار نیست. این مرکز خرید، از بازارهای بزرگ و لوکس تجاری در سنگاپور به شمار می رود، و هر سال بیشتر مورد استقبال گردشگران قرار می گیرد.

ویژگی ها و جذابیت های مرکز خرید ویوو سیتی

این مرکز خرید زیبا در سال 2007 میلادی در پایتخت سنگاپور افتتاح شد. مرکز خریدی لوکس با مسعت 140 هزار متر مربعی که 5 طبقه است. زمانی که وارد مرکز خرید ویوو سیتی می شوید، در برخورد اول با بیش از 350 فروشگاه روبرو خواهید شد، که برترین برند های دنیا را در خود جای داده اند. 

از معروف ترین برند هایی که در این فروشگاه می توانید آنها را ببینید، برند ها رالف لورن، جورجیو ارمانی، پیاژه و... هستند. همه ی این برندها در مرکز خرید ویوو سیتی شعبه دارند و همین مسئله منجر شده است تا این فروشگاه به محبوب ترین و پرطرفدارترین مرکز خرید سنگاپور تبدیل شود.

شکم گردی در بهترین مرکز خرید سنگاپور

برای همه ما اولین اولویت پیش از خرید، خوردن غذاست. پس همیشه دوست داریم به مرکز خریدی مراجعه کنیم، که از بهترین و عالی ترین غذاها نیز برای ما سرو کند. مرکز خرید ویوو سیتی با داشتن رستوران ها و فود کورت های عالی و بینظیر، بهترین انتخاب برای خرید ما محسوب می شود. 

می توانید یک روز تمام در این مرکز خرید به گردش بپردازید، و پس از آن با تمام خستگی خودتان را در یکی از رستوران ها و کافه های این مرکز بیابید. بهترین غذاهای اروپایی، آسیایی، آمریکایی و.. را در این رستوران ها خواهید یافت. در مرکز خرید ویوو سیتی خودتان را به یک غذای اصیل سنگاپوری مهمان کنید. 

امکانات رفاهی عالی در مرکز خرید ویوو

شاید یکی دیگر از دلایلی که این مرکز خرید را در میان بهترین مراکز خرید سنگاپور قرار داده است، امکانات رفاهی عالی ان باشد. پارک اسکار و سالن بزرگ آمفی تئاتر در مرکز خرید ویوو سیتی منجر شده است تا هر روز افراد بیشتری به این مرکز خرید مراجعه کنند. 

علاوه بر آن در این مرکز خرید، وای فای رایگان است. هر کسی که وارد ویوو سیتی می شود، می تواند با مراجعه به پیشخوان های مشتریان که در هر دو طبقه اول و دوم قرار دارند، یک کد 6 رقمی دریافت نموده و از اینترنت مرکز خرید ویوو سیتی استفاده کنند. 

حتی باید بگوییم در این مرکز خرید دیگر نباید نگران شارژ موبایل خود باشید. می توانید در ایستگاه هایی که در مرکز خرید ویوو سیتی تعبیه شده است، به راحتی موبایل خود را شارژ کنید. در این محل موبایل شما در حین شارژ قفل میشود و امکان دزدیده شدن آن نیز وجود ندارد. پس با خیال راحت در ویوو سیتی خرید کنید. 

نظر دادن

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

این پکیج را برای دوستان خود بفرستید
این پکیج را برای دوستان خود بفرستید

منو موبایلی

تماس بگیرید