شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

ساحل ریلی

تماشای معجزه خلقت دور از هیاهو و دغدغه، در ساحل ریلی : 

بر بالهای پرنده گردشگری پرواز می کنیم و در سفری جذاب بر ساحل ریلی در استان کرابی تایلند، فرود می آییم. از دیدن زیبایی های بی نظیر شبه جزیره ای که ساحل ریلی نام دارد، آنقدر سرحال می شویم که تازه بخاطر می آوریم، در جنوب شرقی قاره آسیا هستیم. در نگاهی گذرا دریایی اینچنین سحر انگیز، با چتر فیروزه ای آسمان بر فراز آن و ماسه های سفید رنگ ساحل که قدم زدن در آنها آرامش می دهد، انگار رویایی شیرین را می بینید.

ساحل ریلی تایلند (Railay Beach Thailand)

منطقه ساحل زیبای ریلی با محاصره ای از صخره های بلند سنگ آهکی، تنها بوسیله یک قایق سواری مهیج قابل دسترسی است. پس اثری از دود هیچ اتومبیلی در ساحل ریلی نمی بینید، بنابراین با خیال جمع در ساحل ریلی نفس بکشید و از تلمبار اکسیژن، بخوبی بهره ببرید. ساحل ریلی را می بینید که با آب و هوای عالی و آفتابی به روی شما آغوش می گشاید. بنابراین اگر هدف شما استراحت و یا حتی ماجراجویی است، ساحل ریلی هدفی مناسب است.

اعجاب در ساحل ریلی

یکی از موارد جذاب سفر کلاسیک شما  بر ساحل ریلی، اجاره قایق هایی است که شما را در چهار جزیره این سواحل زیبا می گرداند. در چهارمین جزیره ساحل ریلی که جزیره پودا ( Poda) نامیده می شود، شما می توانید با پیاده روی روحتان را تازه کنید. یا حتی به ورزش جسورانه غواصی، در ساحل ریلی بپردازید و لذت ببرید. همچنین می توانید در این منطقه به نظاره سنگ آهک بزرگی که انگار خداوند از قلب دریا به آسمان شلیک نموده است، بپردازید. شاید بهتر است که بدانید ساحل ریلی بهشتی برای صخره نوردی حتی از نوع آماتوری آن است. کوهنوردان با اشتیاق تمام برای صخره نوردی، عازم ساحل تونسای (Ton Sai) که بهترین مکان برای اینکار در ساحل ریلی است، می شوند. راستی می توانید در ساحل زیبای فرانانگ (Phra nang)، که ساحل دیگری در کنار ساحل ریلی است، به تماشای غاری کوچک که غار پرنسس نامیده می شود، در ضلع جنوبی ساحل بپردازید. همچنین به قدم زدن در میان غار دیگری در فرانانگ که الماس نامیده می شود، بپردازید اما ساحلی زیبا، تالابی دیدنی، صخره های اعجاب آور و منظره غروب خورشید که در نمایی زیبا قصه فروپاشی خورشید را نقل می کند، جلوه ای دیگر از زیبایی های ساحل ریلی است.  

سخن آخر:

پس از تماشای زیبایی ها، وقت آن است که آخرین ته مانده خستگی عضلات را در تور تایلند گیتاگشت با یک ماساژ عضلانی دلچسب از جسم بزدایید. بنابراین برای لذت از زندگی، هر چه سریعتر در تور تایلند گیتاگشت ثبت نام کنید. آنگاه در ساحل ریلی احساس خوشی و سرمستی را بخود هدیه دهید.

نظر دادن

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

این پکیج را برای دوستان خود بفرستید
این پکیج را برای دوستان خود بفرستید

منو موبایلی

تماس بگیرید