شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

فست فود یوک کین

فست فود یوک کین و غذای خوشمزه برنج سرخ شده

 فست فود یوک کین یکی از رستورانهای معروف در هنگ کنگ، واقع در جنوب کشور چین و در شرق قاره آسیا می باشد. باید بدانید که غذای خوشمزه و معرکه برنج سرخ شده یکی از معروفترین غذاهای فست فود یوک کین، در هنگ کنگ به شمار می آید. اگر همراه با تور هنگ کنگ و ماکائو آژانس گیتاگشت راهی هنگ کنگ شدید، بهتر است که غذای برنجیCurry Fried Rice  یا همان برنج سرخ شده را با طعم دلخواهش هرگز از دست ندهید.

فست فود یوک کین (Yuk Kin Fast Food)

شهر مدرن و لوکس هنگ کنگ به داشتن رستورانهای گوناگون با سرو انواع غذاهای متنوع و البته خوش طعم معروف است. در این میان محبوبیت  فست فود یوک کین، به علت غذای مخصوص برنج سرخ شده می باشد. میزهای تا شونده فست فود یوک کین در همراهی با صندلی های پلاستیکی آن، با وجود غذای برنج سرخ شده شما را به رستوران فرا می خواند. همچنین بدانید که فست فود یوک کین، انواع غذاهای خوش طعم و خوشمزه خیابانی را نیز سرو می کند. تا شما بنا به میل و سلیقه خود، آنها را نوش جان کرده و از این تنوع غذایی لذت ببرید.

برنج سرخ شده در فست فود یوک کین

باید بدانید که غذای برنج سرخ شده با عطر و طعم فوق العاده آن، در واقع ترکیبی از برنج پخته شده، انواع غذاهای دریایی نظیر ماهی و البته ادویه جات معرکه و مخصوص هنگ کنگ می باشد. ادویه جاتی که در طعم دهی این غذا، نقشی نفس گیر و جانانه ایفاء می کنند. اما شما ظهور خلاقیت در استفاده از این ادویه جات را، تا حد بسیار زیادی در فست فود یوک کین و غذای واقعاً دلچسب برنج سرخ شده احساس می نمایید.

شناخت بیشتر از برنج سرخ شده

در ترکیبات این غذا می توان از روغن، تخم مرغ، پیاز کوچک خرد شده، هویج و البته برنج پخته شده نام برد. صبر کنید هنوز جزئیات غذای برنج سرخ شده، به پایان نرسیده است. همچنین در این غذا از ورقه های ژامبون خرد شده و برای طعم دهی بیشتر از پودر کاری، سس سویا، فلفل سبز و فلفل قرمز خرد شده و نمک و فلفل نیز استفاده می کنند. همینطور بدانید که سرو غذا اغلب، با کاری و سیب زمینی سرخ شده انجام می گیرد.

کلام پایانی:

همراه و همقدم با آژانس خاص و معتبر گیتاگشت، در شناخت ناشناخته ها گام بردارید. آنگاه در مسافرت جذاب خود به هنگ کنگ، فست فود یوک کین را در حوالی موزه علوم  پزشکی هنگ کنگ بیایید با و میل کردن غذای دلنشین برنج سرخ شده و طعم خوش آن، از سفر به هنگ کنگ لذت برید.

نظر دادن

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

این پکیج را برای دوستان خود بفرستید
این پکیج را برای دوستان خود بفرستید

منو موبایلی

تماس بگیرید