شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

نان آناناسی

نان آناناسی یک شیرینی و دسر خوش طعم هنگ کنگ : 

نان آناناسی یک نان شیرین و خوش رایحه با معروفیت بسیار زیاد در هنگ کنگ، واقع در جنوب چین و در شرق قاره آسیا می باشد. جالب توجه است که بدانید در هنگ کنگ، شیرینی دلچسب نان آناناسی به عنوان یک میراث فرهنگی شناخته می شود. معمولاً این نان شیرین را، با برشی ضخیم از کره در داخل نان سرو می کنند و حتی شما می توانید همراه نان آناناسی، تخم مرغ و چای شیرداغ هم سفارش بدهید. بد نیست که در بررسی نان آناناسی، با ما همراه باشید.

نان آناناسی (Pineapple Bun)

راستی می دانید که در نان خوشمزه آناناسی هنگ کنگ، شما هرگز کوچکترین نشانی از میوه، کمپوت و یا حتی اسانس آناناس را نخواهید دید. اما باید بدانید که علت نامگذاری این دسر خوش رایحه و دلنشین به نان آناناسی، این است که ظاهری شبیه به این میوه گرمسیری دارد. در واقع بالاترین لایه  ترد نان شیرینی، دارای شباهت کمی به  پوست آناناس می باشد. یعنی پوسته  رویی آن ترد، ولی لایه های داخلی نرمتر می باشد.  همچنین آگاه باشید که در مسافرت به هنگ کنگ با تور هنگ کنگ و ماکائو، گرچه رستوران های زیادی به ارائه نان آناناسی می پردازند، اما یکی از فراموش نشدنی ترین و خوشمزه ترین این نوع نان را، در کافه کام واه (Kam Wah Cafe) خواهید دید. در این کافه شما پیشخوانی خارج از رستوران را، مشاهده خواهیدکرد که می توانید از آن، به راحتی اقدام به خرید یک نان آناناسی گرم و تازه بنمایید.

شناختی بیشتر از نان آناناسی

بهتر است بدانید که خمیر این نان، در دو مرحله جداگانه آماده طبخ می گردد. در وهله  اول خمیر شامل، خامه غلیظ، شیر، تخم مرغ، آرد مخصوص کیک، آرد نان، مخمر خشک فعال و نمک است، که در میکسر با هم مخلوط می گردد. سپس در مرحله دوم نیز موادی مانند شیر خشک بدون چربی، آرد همه منظوره، جوش شیرین، بیکینگ پودر، قند شکر، سبزیجات، زرده تخم مرغ و عصاره وانیل نیز به خمیر نان اضافه می گردد. آنگاه این نان خوش طعم پس از آماده شدن به عنوان یک شیرینی و میان وعده، اغلب برای صبحانه در نانوایی های چینی به فروش می رسد.

سخن آخر:

همراه آژانس مدرن و خاص گیتاگشت، در سفر به هنگ کنگ پیشقدم شوید. آنگاه در این سفر مدرن و جذاب خود در سرزمین شیک و لاکچری هنگ کنگ، شیرینی دلچسب آن یعنی نان آناناسی را نوش جان کنید که سفر در خورد و خرید و گردشگری از جاذبه ها، معنایی جاودانه می یابد.

نظر دادن

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

این پکیج را برای دوستان خود بفرستید
این پکیج را برای دوستان خود بفرستید

منو موبایلی

تماس بگیرید