شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

ترکیب غذاهای چینی و پرتغالی

 

ترکیب غذاهای چینی و پرتغالی با ابداع خوشمزه ترین ها در ماکائو : 

ترکیب غذاهای چینی و پرتغالی دیر زمانی است که در ماکائو، واقع در جنوب چین و جنوب شرقی قاره آسیا به عنوان غذاهای اشتها برانگیز سنتی شناخته می شود. این تنوع غذایی با ترکیب غذاهای چینی و پرتغالی، از دوران استعمار ماکائو توسط پرتغالی ها منشاء یافته است. در واقع شما می توانید انواعی از غذاهای سنتی ماکائو را در ادغام  شگفت آور و شوق برانگیزی از غذاهای شرقی مخصوصاً چینی با غذاهای پرتغالی ببینید. در بررسی خلاقیت ترکیب غذاهای چینی و پرتغالی، در ماکائو همراه ما باشید.

ترکیب غذاهای چینی و پرتغالی

بهتر است بدانید که ترکیب غذاهای چینی و پرتغالی، با آمدن اولین ملوانان پرتغالی به ماکائو آغاز شد و آنان بودند که قدر ادویه جات چینی را درک نمودند. آنگاه به تدریج شروع به ترکیب موادی از دستورالعمل های اصلی خود با چیزهایی نظیر ادویه های طعم دهنده و سبزیجات مختلف از آسیا کردند. شما می توانید در این رابطه به سراغ سوسیس های شیرین و طعم دار از نوع چینی، گوشت های لذیذ و با لطافت در ترکیبی از کلم بروید که می تواند طعمی بی نظیر و ترش و شیرین را در تور هنگ کنگ و ماکائو برای شما به ارمغان بیاورد. همچنین باید بدانید که مصرف ماهی بیشترین و اصلی ترین غذا، در کشور پرتغال است. در پخت و پز و ترکیب غذاهای چینی و پرتغالی، مواد غذایی در ادویه های گوناگون نظیر دارچین، فلفل قرمز، زعفران و همچنین فلفل دلمه ای کوچک تند و سوزانده، نارگیل رنده شده و روغن زیتون به همراه سبزیجاتی نظیر گشنیز و جعفری طعم دهی می گردد.

تست غذاهایی خوشمزه از ترکیب غذاهای چینی و پرتغالی در ماکائو

شما می توانید در سفر با آژانس خاص گردشگری گیتاگشت در ماکائو، به تست غذای مینچی (Minchi) بپردازید. در این غذا ترکیبی از گوشت چرخ کرده گاو را، خواهید دید که با ادویه جات گوناگون طعم دهی و خوشمزه می گردد. آنگاه  آن را با ترکیبی از سس سویا و همچنین با سیب زمینی سرخ کرده، پیاز برش داده شده و برنج بخارپز ساده، سرو می نمایند. سپس شما طعم عالی و معرکه ترکیب غذاهای چینی و پرتغالی را، در ماکائو نوش جان خواهید کرد.

سخن پایانی:

در ماکائو میل نمودن غذاهای خوشمزه دیگری نظیر مرغ افریقایی (African Chicken) را، به فراموشی نسپارید. در ترکیب غذاهای چینی و پرتغالی شما این غذای خوشمزه خانوادگی را می بینید که ترکیبی از مرغ پخته است که در یک سس بادام زمینی، گوجه فرنگی، نارگیل رنده شده و فلفل قرمز طعم دار می شود و به همراه نوشابه های طبیعی و محلی سرو می گردد تا با مزه اعجاب آور خود، شما را سرمست نماید.

نظر دادن

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

این پکیج را برای دوستان خود بفرستید
این پکیج را برای دوستان خود بفرستید

منو موبایلی

تماس بگیرید