شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

ذرت های پخته شده با طعم شیرین

ذرت های پخته شده با طعم شیرین جادویی در ماکائو

ذرت های پخته شده با طعم شیرین را به عنوان یک خوراکی محبوب، در رستورانهای ماکائو واقع در جنوب چین و جنوب شرقی قاره آسیا می توانید، ببینید. همچنین بدانید که ذرت های پخته شده با طعم شیرین جادویی یک خوراکی مقوی، سالم و پر از انرژی می باشد. راستی می دانستید که همین رنگدانه های زرد رنگ ذرت که به طلا می ماند، می تواند آنتی اکسیدانی به نام لوتئین تولید کند که در سلامت چشمان زیبای شما تأثیر دارد. بنابراین وقت آن است که در بررسی خوراکی خوشمزه ذرت های پخته شده با طعم شیرین، با ما همراه باشید.

خوراکی کم چربی ذرت های پخته شده با طعم شیرین

باید بدانید که خوشمزگی غذاها و خوراکی های ماکائو، در استفاده از ادویه جات خوش رایحه آن مبنا می یابد. شاید باور این موضوع کمی هم برای شما سخت باشد، ولی آنها حتی خوراکی ذرت های پخته شده با طعم شیرین را نیز با بکار بردن ادویه جات و سبزیجات مخصوص به خود دارای طعم افسانه ای می کنند. بدینوسیله گردشگران تور هنگ کنگ و ماکائو، با میل کردن این خوراکی ها برای همیشه مزه و عطر خوب آنها را بخاطر می سپارند. در ماکائو ذرت ترد، تازه و شیرین را در ناهار یا شام سرو می کنند تا با رنگ طلایی ناب و زیبای خود، نوعی طراوت و نشاط ببخشد. تازه باید بدانید که اگر ذرت پخته شود، می تواند تا مدتی تازگی خود را در فریزر حفظ کند.

جزئیاتی بیشتر از خوراکی ذرت های پخته شده با طعم شیرین

مواد بکار رفته در خوراکی دلچسب ذرت های پخته شده با طعم شیرین، می تواند در اصل از کره، ذرت، شکر سفید و همچنین نمک جهت مزه در زمان پذیرایی  تشکیل شود. اما گاهی برای طعم دهی اساسی از موسیر خرد شده، آویشن و پودر کاری قبل از پخت استفاده می کنند و آنگاه با فلفل قرمز زرشکی، جعفری، پیازهای باریک برش خورده، نمک و آب لیمو آن را سرو می کنند. ذرت های پخته شده با طعم شیرین را، همچنین می توانید به عنوان تزئینات در غذایی نظیر پوره سیب زمینی با بوقلمون، مرغ سرخ شده و یا یک استیک جانانه تست کنید. راستی باید بدانید که دانه های ذرت های پخته شده با طعم شیرین را، به سوپ یا  سالاد نیز اضافه می کنند.

کلام پایانی:

در انتخاب آژانس پیشرو در گردشگری و جهانگردی گیتاگشت، از فرصت زمان بخوبی استفاده کنید. آنگاه در سفر جذاب و دلنشین به ماکائو، ذرت های پخته شده با طعم شیرین را نوش جان کنید، تا باز هم موفق به شناخت طعم لذت بخش جدیدی در خوراکی های سفر بشوید.

نظر دادن

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

این پکیج را برای دوستان خود بفرستید
این پکیج را برای دوستان خود بفرستید

منو موبایلی

تماس بگیرید