شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

مرکز خرید اوبد

مرکز خرید اوبد : 

بهترین صنایع بالی در بازار اوبد

شما می توانید مرکز خرید اوبد را برای گردشگری انتخاب کنید، اگر مایل به خرید سوغاتی های بومی بالی هستید. در این صورت به اصالت هنرهای دست ساز بالی، در بازار صنایع محلی اوبد اطمینان بیشتری وجود دارد. اوبد که خود یکی از دیدنی ترین نقاط جزیره افسانه ای بالی به شمار می آید، منطقه ای است که به داشتن زیباترین شالیزارهای پلکانی دنیا و جنگل تماشایی میمون ها مشهور است. اما بهتر است بدانید که جنبه های معروفیت و آوازه اوبد، در بالی تمامی ندارد. این بار هم محبوبیت اوبد، در مراکز خرید رنگارنگ و هیجان انگیز آن است. در بررسی از بازار هزار دستان صنایع بومی اوبد، با ما همراه باشید.

بازار خرید اوبد Ubud Shopping market

درست در دنباله مسیری که به جنگل میمونها می رسد، مراکز خرید اوبد به گردشگران روی خوش نشان می دهد. اینجا اصلی ترین مرکز خرید عمده، صنایع هنری و دست ساز مردم روستاهای بالی است. چشم که می گردانید، در هر نقطه هنرمندی با دستان با ارزش خود در تکاپوی به ثمر نشاندن و خلق اثری هنری است. صنعتی که در آن  ظرافت، استعداد و خلاقیت حرف اول را می زند. همچنین بدانید که صنایع محلی را با استفاده از پوست درخت نارگیل، صدف، شنهای شفاف ساحلی و ...  تولید می کنند. بنابراین اگر خواستار تهیه سوغاتی از هنرهای محلی بالی هستید، Ubud بهترین مکان است که  قیمت ها نیز در آن نسبتاً ارزان است.

بازار هنری اوبد The Ubud Art Marketket

این بازار یکی از اساسی ترین مراکز  خرید صنایع دستی، سوغاتی و دیگر وسایل است. شما می توانید از این مرکز خرید روسری های ابریشمی بسیار زیبا، مجسمه های حکاکی شده بر چوب، بادبادک های سنتی، سبد، کلاه های گوناگون، نقاشی های زیبا، لباس های سنتی و ... را به عنوان یک سوغات مناسب از بالی، برای دوستان خود خریداری نمایید. البته اغلب محصولات این بازار، توسط روستاهای همجوار Ubud تأمین می شود.

بازار هنری سوکاواتی Sukawati

مرکز خرید سوکاواتی، یکی از قدیمی ترین بازارها است. اغلب صاحبان مغازه ها، خود از هنرمندان و صنعتگران هستند. بنابراین می توانید اجناس و سوغاتی هایی که مورد پسند شما قرار می گیرد  بدون واسطه از این بازار تهیه نمایید.

کلام پایانی:

در بازار Ubud اغلب اجناس، فاقد برچسب قیمت هستند. این مسئله نباید، موجبات نگرانی شما شود. در اینجا همه چیز به هنر چانه زنی و تبحر شما در گرفتن تخفیف از فروشنده کالایی که انتخاب کردید، بستگی دارد. بهتر است قیمت را از نصف شروع نمایید و کم کم، هزینه را بالا ببرید. اما پیشنهاد ویژه برای شما، در تور بالی ، انتخاب آژانس گیتاگشت است. آنگاه به عنوان یادگاری با خرید بهترین صنایع محلی بالی از بازار اوبد، به خاطرات سفر نقش جاودانگی ببخشید.  

نظر دادن

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

این پکیج را برای دوستان خود بفرستید
این پکیج را برای دوستان خود بفرستید

منو موبایلی

تماس بگیرید