شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

کرفور

کرفور : 

کرفور هیولای عظیم الجثه سوپرمارکتهای بالی

برای گردشگری و خرید، مرکز تجاری کرفور غولی در دنیای خرید بالی در منطقه زیبای کوتا (Kuta) را بر می گزینیم. کرفور مرکز خریدی فرانسوی که در جاده غروب خورشید (Sun Set Road) کوتای بالی،  طلوعی غوغایی را نشانگر است. در بررسی ازShopping Center  کرفور، با ما همراه باشید.

از مرکز تجاری  کرفور (Carrefour Trade Center) بیشتر بدانید

اصلاً تعجب نکنید، از گلستان جزیره بالی، هر دم غنچه ای نوظهور خواهید دید. دور نمای معجزه را در طبیعت بکر و دست نخورده بالی و جاذبه های آن می بینید و جان تازه می گیرید. اما حالا در بزرگترین فروشگاه زنجیره ای بالی، بار دیگر حالتی از بهت و حیرت در چشمان تماشاگر شما هویداست. آژانس گیتاگشت با تجارب بسیار در گردشگری، توصیه می کند که اصلاً تعجب نکنید. مطمئن باشید که همه چیز و از هر نوعی که بخواهید در فروشگاه های Carrefour موجود است. اگر جزء جماعت برند پوش و مارک پسند هستید و هرگز کیفیت را قربانی هزینه نمی کنید، کرفور بهترین است. اما اگر مایلید چیزهای ارزان قیمت تهیه کنید، در این مجتمع آن را نیز بدون صرف زمان می یابید. کرفور در سراسر جهان شعبه دارد. در واقع باید بگویید کرفور تلفیقی از یک سوپر مارکت بزرگ و چندین فروشگاه دیگر است.

آنچه در کرفور یافت می شود

باور کنید همه چیز و این اصلاً یک شوخی نیست. در سوپرمارکت شما به فروشگاههای مواد غذایی، گوشت، سبزی و میوه تازه دسترسی دارید. همچنین می توانید در رستوران تمیز A&W در طبقه همکف مرغ کنتاکی خوشمزه سرخ شده ، یا ماهی خوش طعم به همراه سیب زمینی سرخ شده و تازه را نوش جان کنید. البته در طبقات دوم و سوم در صورت تمایل، به تست غذاهای محلی بالی مشغول باشید. در طبقه دوم کافی شاپ و سالن زیبایی و حتی کتابفروشی را خواهید دید. در طبقات مختلف فروشگاههایی  را می بینید که به فروش کلیه لوازم منزل، نظیر ظروف گوناگون و وسایل الکترونیکی مانند کامپیوتر، تلویزیون، انواع پوشاک، کیف، کفش، فروشگاه اسباب بازی، انواع چمدان، کیف و کوله پشتی، لباس شنا و صندل می پردازند. همچنین امکان خرید انواع سوغاتی مانند صابون معطر، شمع، حوله، قهوه  و ... برای یک خرید مهیج در حداقل زمان وجود دارد.   

کلام آخر:

 شما تنها بعد از بیست دقیقه پیاده روی جذاب و دلچسب در آب و هوای روح افزای ساحل کوتا، به مرکز خرید کرفور خواهید رسید. اصلاً هم نگرانی بخود راه ندهید. لوگوی بزرگ مجموعه تجاری، در حکم برترین راهنما برای شما عمل خواهد کرد. بنابراین با انتخاب آژانس گیتاگشت در تور بالی ، گذشته از هیجان و تفریح در بالی به استقبال خریدی جانانه در کرفور بروید و کسب لذت وافر از خرید را نیز به امتیازات تور بالی بیافزایید.

نظر دادن

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

این پکیج را برای دوستان خود بفرستید
این پکیج را برای دوستان خود بفرستید

منو موبایلی

تماس بگیرید