شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

سالتی

سالتی : 

گوشت های کبابی خوشمزه، در غذای سالتی بالی

غذای خوشمزه و خوش طعم سالتی بالی، با هیچ کس سر شوخی ندارد. تنها کافی است که مانند اغلب مردم کباب دوست باشید تا مجذوب سالتی، بالی اندونزی بشوید. شاید به جرأت بتوان گفت که مزه های دلچسب غذایی بالی، در کنار جاذبه های گردشگری آن عاملی مهم در جذب توریست بالی است. از جمله این غذاهای جذاب، سالتی است که شما را به همراهی در بررسی آن فرا می خوانیم.

غذای دلچسب و خوش رایحه سالتی

سالتی به عنوان یک غذای محبوب در جزیره شگفتی های بالی، کاملاً شناخته شده و معروف است. لذا کافی است که هوس خوردن غذای سالتی را در تور بالی داشته باشید. آنگاه سالتی را به سهولت می توانید، در اغلب رستورانهای بالی پیدا کنید که با عطری دلفریب، اشتهای شما را تحریک می کند. حتی شایسته است که بیشتر از آنکه این غذا متعلق به بالی باشد، آن را دارای ید طولایی در مجمع الجزایر اندونزی بدانید.

گوشت کبابی سالتی

این غذای خوش طعم و دلپذیر، در واقع نوعی گوشت است که در موقع کباب شدن بر شعله های آتش دارای یکی از خوش ترین رایحه ها می باشد. شما می بینید گوشت هایی که جهت مصرف در غذای رویایی سالتی بکار می رود، اغلب از گوشت گاو و یا گوسفند است. البته در این میان گوشت مرغ یا ماهی های کبابی خوشمزه نیز جای خود دارد. طبق رسم مرسوم بالی و استفاده متداول از ادویه جات گوناگون که معطر هستند و یا ترشی جات محلی این گوشت ها را نیز جهت طعم دار شدن در این مواد آغشته می کنند. اما باز هم باید بدانید که قبل از کباب کردن  گوشت ها، آنها را باید به سیخ کشید. در این زمینه سیخ کباب های بالی نیز مخصوص به خود و از چوب های جنگل های بامبو و همچنین چوب درختان نارگیل تهیه می شود. آنگاه پس از آماده شدن، کباب های خوشمزه و خوش عطر، سرو آن به همراهی سس های تند بالی انجام می شود. حالا دیگر وقت آن رسیده است که این کباب های دلچسب را در تور بالی بر دهان بگذارید. آنگاه از تست گوشت های ترد و آبدار در جزیره بالی، لذتی مضاعف را مهمان خود سازید.

کلام پایانی:

بر همگان روشن است که انتخاب آژانس جهانگردی معتبر، در تور های گردشگری بسیار مؤثر است. در این رابطه پیشنهاد ویژه ما برای شما، تنها استفاده از آژانس گیتاگشت با امکانات خاص، لوکس و برتر می باشد. بنابراین تا فرصت باقی است به ثبت نام در تور بالی گیتاگشت اقدام کنید. آنگاه خوش ترین لحظات را در همسفری با  گیتاگشت در تور بالي رقم بزنید و از خوردن غذای دلخواه سالتی، این لحظات را به خاطراتی جاودانه تبدیل سازید.

نظر دادن

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

این پکیج را برای دوستان خود بفرستید
این پکیج را برای دوستان خود بفرستید

منو موبایلی

تماس بگیرید