شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

غذای دریایی جیمباران

غذای دریایی جیمباران : 

تماشای لذت بخش غروب آفتاب با غذای دریایی جیمباران

به استقبال غذای دریایی جیمباران، در سواحل شن های سفید رنگ و ماسه های نرم و لطیف خلیج آن خواهیم رفت. در چشم انداز مهیج و زیبای غروب خورشید خلیج، با تناول کردن غذای دریایی جیمباران لذتی به یاد ماندنی را تجربه خواهید نمود. اینبار شاهد جاذبه ای فوق العاده در امتداد جاده فرودگاه دنپاسار، به نام ساحل چیمباران خواهید بود. موجهای آرام دریا، به همراه موزیکی دلچسب با ساحلی تمیز و رویایی، ساحل رومانتیک جیمباران را می سازد. در طلوع زیبا و غروب دل انگیز این ساحل افسانه ای، همراه با بررسی غذای دریایی جیمباران، همراه ما باشید.

غذای دریایی جیمباران بالی (Jimbaran seafood bali)

شما می توانید بیشتر از سی رستوران را در خطوط ساحلی خلیج جیمباران، مشاهده کنید که به طبخ انواع غذای دریایی جیمباران می پردازند. هر ساله شاهد تعداد زیادی توریست در جزیره هیجان انگیز و دلفریب بالی، و سواحل جیمباران می باشید. توریست بالی لذت صرف ناهار یا شام غذای دریایی جیمباران را، از دست نخواهد داد. در جنوب بالی شما شاهد رستورانهای گوناگون با انواع شیوه های مختلف، پخت غذای دریایی خواهید بود. غذای دریایی جیمباران از انواع مختلف میگو، صدف، خرچنگ، کالاماری و اقسام ماهی های گوناگون محلی و  تازه صید شده، متشکل است. البته شما می توانید شاهد پخت غذاهای دریایی باشید که در کوره های بزرگی با پوست نارگیل برافروخته و شعله ور می گردند. آنگاه به تماشای دود گریل غذای دریایی جیمباران، که فضای ساحل را آکنده می سازد، بپردازید.

دانسته های بیشتر از غذای دریایی جیمباران

شاید بتوانید میگو را، از محبوبترین نوع غذای دریایی جیمباران بدانید. البته غذای بالی تنها بوسیله برنج کته یا بخارپز تکمیل می گردد. همچنین جهت مزه دار کردن غذاهای دریایی، از چاشنی های مختلف با طعم های گوناگون و سس باربیکیوی دلپذیر استفاده می کنند. یا حتی می توان گفت سمبل تند به سبک جیمباران، شناخته می شود. در نتیجه انواع مزه های ترش، شیرین و تند اعجاب آور را در اقسام غذاهای دریایی خواهید چشید. همچنین شما می توانید در این سواحل یک کاسه سوپ ذرت، یک بشقاب کباب غذای دریایی با برنج و سبزیجات معطر محلی با بادام زمینی تند بالیایی را بخورید و از این طعم های دلپسند و دلچسب، نهایت لذت را ببرید. 

سخن پایانی:

در تورهای بالی با همراهی آژانس گردشگری و جهانگردی گیتاگشت، در سواحل بی نظیر و تماشایی خلیج جیمباران پیاده روی کنید. در دریای آرام آن به شنا بپردازید، و سلفی های دیدنی و به یادماندنی از خاطرات سفر جذاب به جزیره بهشتی اندونزی بگیرید و احساس وجد نمایید. آنگاه همگام با مناظر زیبای غروب آفتاب در این ساحل دوست داشتنی، خوردن غذای دریایی جیمباران را مورد آزمونی شیرین و لذت بخش قرار دهید.

نظر دادن

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

این پکیج را برای دوستان خود بفرستید
این پکیج را برای دوستان خود بفرستید

منو موبایلی

تماس بگیرید