شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

کیک نارگیلی

کیک نارگیلی : 

کیک نارگیلی بالی، یکی از خوشمزه ترین های غذایی

در بالی اندونزی از میان خوشمزه های غذایی، کیک نارگیلی را انتخاب کنید. کیک نارگیلی، دسر معروف و خوش طعمی است که دارای محبوبیت زیادی در بین مردم اندونزی می باشد. همانطور که می دانید واژه دسر، دارای ریشه ای فرانسوی و از نظر لغوی به معنای جمع کردن روی میز است. حتی می توان آن را به غذایی تشبیه کرد که بعد از غذای اصلی نوش جان می کنید. یکی از دسرهای معروف اندونزی، به نام دادار گولونگ (Dadar Gulung) است. این دسر شناخته شده، متعلق به جزیره جاوای اندونزی است. در ترکیبات اصلی این دسر نیز، نارگیل بکار می رود. اما جاوای اندونزی، کانون اصلی یک دسر خوشمزه و خوش طعم به نام کیک نارگیلی نیز می باشد. بد نیست در بررسی کیک نارگیلی بالی اندونزی، همراه ما باشید.

کیک نارگیلی بالیایی (Balinese Coconut Cake)

آیا فکر می کردید که کیک نارگیلی، در واقع دسری قدیمی و مربوط به گروه بومی در جاوای اندونزی به نام (Javanese Endonezya) می باشد؟

البته کیک نارگیلی، هنوز هم یکی از محبوبترین دسرهای مردم اندونزی به شمار می آید. شما می توانید یکی از لذیذترین و بهترین طعم ها را در بکارگیری  وانیل و نارگیل در (Coconut Cake)، تست نمایید. بطوریکه رضایت اغلب مردم، از خوردن این دسر محبوب حاصل می شود. همچنین بدانید که کیک نارگیلی، یکی از بهترین های دسر آسیایی است. شایان ذکر است که شاید در مواجه با Coconut Cake، چندان ظاهر کیک نتواند شما را جذب کند. اما تا برشی از کیک را با طعم فوق العاده اش نوش جان نکردید، اظهار نظری راجع به (coconut Cake) ننمایید.

مواد و عناصر (Coconut Cake)

این کیک دارای زمان مناسبی، جهت پخت بوده و به نسبت از مواد ساده ای نیز تشکیل شده است. از مواد داخل دسر می توان به آرد برنج، نارگیل رنده شده، مقدار اندکی نمک و آب، تخم مرغ زده شده، شکر، بکینگ پودر و وانیل اشاره کرد. همچنین  بدانید که با تزیین این کیک با پنیر خامه ایی، طعم لذیذتری برای شما بدست می آید. البته نارگیل با طعم و مزه فوق العاده خود، بسیار مناسب فصل تابستان و یکی از لذیذترین دسرها می باشد. در بالی جهت طعم دار شدن هرچه بیشتر کیک نارگیلی، از میوه های گرمسیری. نظیر آناناس (Pinapples)، انبه (Mango) ، موز (Banana)، و ... در ترکیب دسر استفاده می شود.   

سخن آخر:

جذابیت سفر بی نظیر خود را در همراهی با آژانس مبتکر و خلاق گیتاگشت، در تور بالي با نوش جان کردن غذاهای خوشمزه و دلچسب بالی تکمیل کنید. آنگاه با تست کردن کیک نارگیلی و دسر انبه در کافی شاپ های بالی، با یک فنجان چای یا قهوه معروف اندونزی، به خاطرات سفر طعم شیرین ماندگاری ببخشید.

نظر دادن

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

این پکیج را برای دوستان خود بفرستید
این پکیج را برای دوستان خود بفرستید

منو موبایلی

تماس بگیرید