شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

گوشت ورقه ای

گوشت ورقه ای : 

گوشت ورقه ای، در سرزمین هندو های بالی

لایه های گوشت ورقه ای ، غذایی لذیذ و جذاب  برای توریست بالی می باشد. باید بدانید که اساس جاذبه های غذایی بالی، حول سه محور می چرخد. سبزیجات معطر و ادویه های طعم دهنده و خوش عطر جزیره، دُر سفیدی که برنج می نامند و حاصل شالیزارهای زیبای پلکانی، بالی است. و در انتها ماهی و در جانب آن گوشت. بیشتر از 90 درصد مردم بالی که پذیرای آیین هندو هستند، گاو را حیوانی مقدس می دانند. اما خوردن گوشت ورقه ای، همینطور کباب دنده را در بالی فاقد اشکال می دانند. در بررسی چگونگی کباب گوشت ورقه ای ، همراه ما باشید.

کباب گوشت ورقه ای 

جزیره بالی همواره از جاذبه های غذایی بالایی برخوردار است. بنابراین تست غذاهای با ادویه تند و سس های طعم دهنده و سبزیجات معطر است که در تور بالی، سفری جذابتر را، برای شما بوجود می آورد. اما باید بدانید که اغلب از گوشت چرب قسمت سردست، به صورت لایه های نازک گوشت ورقه ای و قطعات کوچک برش می زنند. آنگاه آن را در ادویه جات و طعم دهنده های مخصوص جزیره بالی، قرار می دهند. سپس ورقه های گوشت را در تابه های چدنی که خط دار نیز هستند، گریل می کنند. بدین وسیله گوشت ترد و آبداری حاصل خواهد شد.

محتویات سس ها و طعم دهنده های گوشت ورقه ای

بعضی از موادی که سازنده خمیر ادویه جات هستند، شامل زردچوبه تازه، موسیر خرد شده، تخم کامل گشنیز، فلفل دلمه ای سفید، لایه های بیرونی برداشته شده از ساقه لیموترش و سپس خرد شده آن، شکر و نمک می باشد که به صورت خمیر ادویه جات تهیه می شوند. البته گوشت ورقه ای بعد از کباب شدن، حسابی معطر، آبدار و ترد است. در هنگام سرو غذای گوشت ورقه ای، می توانید مشاهده کنید که در کنار برنج کته، سبزیجات سنتی و معطر بالی که در روغن زیتون سرخ شده اند، از جمله لوبیا سبز کبابی نیز همراه گوشت قرار دارد. همچنین گاهی در بعضی از رستورانها  سیب زمینی سرخ شده طلایی رنگ، به همراه سس بسیار تند سمبل ماتا نیز در کنار گوشت پذیرایی می شود.

سخن پایانی:

در همراهی با آژانس گیتاگشت خاص و یکتا بودن در تور بالی را، با استفاده از امکانات برتر و لوکس این شرکت مسافرتی خاص به تجربه ای عالی مبدل سازید. آنگاه می توانید با مزه کردن جاذبه های غذایی بالی از خوردن لذت ببرید. حتی می توانید، چگونگی سرو گوشت ورقه ای را بر روی سینی های چوب طبیعی جهت مسافران، مورد بررسی قرار دهید.

نظر دادن

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

این پکیج را برای دوستان خود بفرستید
این پکیج را برای دوستان خود بفرستید

منو موبایلی

تماس بگیرید