شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

جشن آب تایلند

شادترین و معروفترین جشنواره سنتی، در جشن آب تایلند : 

در جشن آب تایلند توسط آژانس خاص گیتاگشت در تور تايلند، واقع در جنوب شرقی آسیا شرکت کنید، هرگاه از خیس شدن و آب پاشیدن هراسی نداشته و لذت می برید. در جشن آب تایلند شما شاهد یکی از بزرگترین و در عین حال با نشاط ترین جشنواره های سنتی کشور تایلند، در 13 تا 15 آوریل خواهید بود. با حضور در مراسم پرهیجان و پرشور جشن آب تایلند، احساس سرزندگی، شادابی و طراوت را بخود هدیه دهید.

جشن آب تایلند (Water Festival Thailand)

باید بدانید که اساساً جشن آب تایلند جهت اهمیت بسیار به سال نوی تایلندی، با نام رسمی سونگ کران (Songkran) معروف است. در گذشته جشن آب تایلند جهت خوش شانسی و احترام به بودا، با آب پاشیدن بر اعضای خانواده و افراد سالخورده همراه بود. اما امروزه حتی گردشگران نیز از آب پاشیدن در امان نیستند. همچنین بدانید که گذشته از اینکه آب عامل زدودن آلودگی می باشد، از علل دیگر جشن آب تایلند، تقدیر از سالخوردگان و گذران وقت با آنان است. یکی از نقاطی که برگزاری با شکوه جشن آب تایلند در آن صورت می گیرد، منطقه  چیانگ مای (Chiang Mai) می باشد. جشنواره با رژه ای از گل، آغاز شده و در این مراسم تندیس های بودا، از معابد محلی به خیابان انتقال می یابد. آنگاه با احترام و لطافت بر دست و پای مجسمه بودا با آبی که آغشته به عطر خوش رایحه تایلندی است، در جشن آب تایلند، آب می ریزند.

جشن آب تایلند در منطقه هوا هین (Hua Hin) 

در مراسم جشن آب تایلند در هوا هین، جوانان با یک کاسه فلزی مملو از گلبرگ های رنگارنگ، شمعهای معطر، همچنین با شاخه کوچکی از درخت انار، به ملاقات اقوام سالخورده می روند. آنگاه به آرامی و ظرافت در مراسم جشن آب تایلند، بر آنان آب می پاشند. در هوا هین که نزدیکترین ساحل با مجسمه های شنی بسیار زیبا به بانکوک است، مراسم جشن آب تایلند حال و هوای دیگری دارد. در هر صورت باید بدانید که در جشن آب تایلند، هریک از افراد به شیوه ای خاص با یک وسیله آبپاشی تجهیز شده اند. از سطل آب به شیوه سنتی، تفنگ های مدرن آبپاش و یا همچنین شلنگ های فشار بالا در همه حال منتظر خیس شدن همراه با شادی و لذت باشید. البته یادتان باشد که راهبانان معابد، کودکان و سالخوردگان از آب پاشیدن مصون بمانند.

سخن آخر:

با همسفری آژانس خلاق و خاص چهانگردی گیتاگشت، شانس شرکت در تور تایلند را برای خود فراهم آورید. آنگاه اگر گذرتان به مراسم مهیج جشن آب تایلند افتاد، با لبخندی بر لب از خیس شدن، آب بازی کردن و آب پاشیدن، شاداب شوید و از این خوشگذرانی و سرمستی لذت ببرید.

نظر دادن

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

این پکیج را برای دوستان خود بفرستید
این پکیج را برای دوستان خود بفرستید

منو موبایلی

تماس بگیرید