شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

نمایش ها

نمایش ها

رویاها، به حقیقت می پیوندند و ستارگان، هر شب، در اجراهای زنده که هریک به راستی شگفت انگیز و خیره هستند، متولد می شوند.

این نمایش ها در تالار مجلل زودیاک(Zodiac) که دارای 999 صندلی می باشد برگزار می شوند.

    • نمایش استعداد یابی چین

نمایش استعدادیابی چین(تجربه ای رویایی)، یکی از تولیدات داخلی ما می باشد که با همکاری رسانه ی Ftrmantle و شبکه ی تلوزیون Active اجرا می گردد.
این نمایش، 45 دقیقه به طول می انجامد و نمونه ای از معروف ترین برنامه های پر بیننده در سراسر دنیا می باشد که در قالب تئاتر در تالار مجلل زودیاک (Zodiac) به اجرا در می آید.
نمایشی موزیکال و پر انرژی که با نورپردازی، طراحی صحنه و موسیقی پس زمینه کامل می شود و صحنه ای فوق العاده را برای تنها برنامه ی تلوزیونی استعداد یابی واقعی در چین، حاضر می نماید.
میهمان ها می توانند، رای خود را برای انتخاب بهترین گزینه، در طول برنامه ی زنده اعمال کنند و از شخص یا گروه مورد نظرشان حمایت نمایند و هیجاناتشان را با برگزیدگان این برنامه به اشتراک بگذارند، هیجاناتی که هر برنامه را تبدیل تجربه ای شگف انگیز و فراموش نشدنی برای میهمانان می نمایند.
لازم به ذکر است که مشاهده ی زیرنویس انگلیسی برای این نمایش، بر روی کشتی کروز Genting Dream، مهیا می باشد.

* رای های شما از طریق اپلیکیشن کشتی کروز Dream، که قبل از اجرای برنامه، آن را دنلود کرده اید ، جمع آوری میشوند و تجربه ی تعامل زنده ای از رای گیری را برایتان مهیا می نماید.

  • سفردریاییِ رویایی عاشقانه (قابل اجرا در کشتی کروز Genting Dream )

ماجرایی رازآلود به همراه افسونگری زیبا و فضا نوردی که که شما را به دنیای دیگری خواهد برد.
سفری از اعماق اقیانوس، به آسمان بی کران. و در این بین قهرمان اصلی قصه ی ما که چیلی کوچک (Littler Chili) نام دارد، به شما کمک خواهد کرد، تا جهانی پر از رویاها و حوادث ممکن و غیر ممکن را کشف کنید.

  • Sonio (قابل اجرا در کشتی کروز World Dream)

وقتی رویاپردازی می کنید، حوادث خیالی را در ذهنتان جشن می گیرد. بگذارید شما را به سرزمین غیر واقعی رویاهایتان ببریم.
دنیایی شگفت انگیز را تجربه کنید که از اکتشاف احساسات احاطه شده ی شما در دنیای رازآلود Sonio، الهام گرفته شده است.
Sonio نمایشنامه ای انتقادی است که با چند بازیگر و به کمک عناصر تئاتری و با ترکیب کردن، حرکات آکروباتیک، موسیقی و رقص و آواز اجرا می گردد و به کمک صفحه ی ال ای دی که مطابق با آخرین تکنولوژی تصویری ساخته شده است، زیباتر و حیرت انگیز تر می شود.

  • الهه ی حرکات موزون و نمایش رقص در سالن رقص لاتین(قابل اجرا در کشتی کروز Genting Dream)

تماشای الهه ی حرکات موزون را تجربه کنید، غرق در موسیقی شوید و گرمی شور و هیجان به وجود آمده را با تمام وجود حس کنید.
با حضور بهترین و گزیده ترین رقصنده های دنیا از کشورهایی همچون، روسیه، اوکراین، ایتالیا، اسپانیا و اسلوونی و اجرای بی نظیرشان که به واسطه ی ارتعاش موسیقی زنده در فضا و حضور خوانندگان بر روی صحنه، زیباتر و پربار تر می شود.

  • برنامه ی Some like it hot (قابل اجرا در کشتی کروز World Dream)

به معشوقتان عشق بورزید و همچنان که می رقصید و در حال و هوای دهه 50 و 60 ،و در محیطی مدرن جشن می گیرید، این تجربه را با دوستان و اعضای خانواده تان شریک شوید.
این گروه موسیقی متشکل از موزیسین ها و خواننده هایی است که با ترومپت های طلایی، ساکسیفون های داغ و صداهایی لطیف و آرام فضا را دگرگون می کنند و رقصنده هایی که والس می رقصند، حرکات رقص فوکس ترات را به آرامی و موزونی انجام می دهند و بعضا فضا را با شور و حرارت رقص مامبو گرم می کنند.
این تجربه، تجربه ای پر شور حرارت است!تعداد بلیط های در نظر گرفته شده برای این نمایش ها و کنسرت ها، محدود است و با اولویت حضور به فروش می رسد.

میهمانان می توانند، بلیط مورد نظرشان را از باجه ی بلیط فروشی روی کشتی و یا به کمک اپلیکشن کشتی کروز Dream، تهیه و خریداری نمایند.

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

این پکیج را برای دوستان خود بفرستید
این پکیج را برای دوستان خود بفرستید

منو موبایلی

تماس بگیرید