شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

مرکز خرید آلاماندا-پوتراجایا

مرکز خرید آلاماندا-پوتراچایا؛ سلطان فروشگاه های کوالالامپور : 

کشور مالزی از جمله دیدنی ترین و خاص ترین کشورهای دنیا به شمار می رود. شهر زیبای کوالالامپور در این کشور، از جمله قطب های گردشگری در قاره آسیا بوده و مراکز دیدنی بسیاری در خود جای داده است. مرکز خرید آلاماندا-پوتراچایا یکی از مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری کوالالامپور می باشد. 

این مرکز خرید به دلیل قرار گرفتن در مرکز شهر، بسیار مورد توجه بخش های اداری و خصوصی قرار گرفته است. خرید در طول سفر همیشه به انسان حس خوشایندی می دهد. این حس زمانی که وارد مرکز خرید آلاماندا-پوتراچایا می شوید، بیشتر شده و شما را به وجد خواهد آورد. 

جاذبه های دیدنی و زیبای فروشگاه آلاماندا

می توانید با مراجعه به این مرکز خرید دیدنی، بهترین برند های بین المللی لباس، استی لادر، آناسویی، لوازم آرایشی و بهداشتی و.. را به راحتی بیابید. همیشه خرید در فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید هزینه سنگینی را برای شما در بر خواهد داشت. اما می توانید با خرید از مرکز خرید آلاماندا-پوتراچایا با هزینه ای مقرون به صرفه، بهترین و با کیفیت ترین محصول را بدست آورید. 

سوپر مارکت های بزرگی که در این مرکز خرید وجود دارند، محصولات تازه ای را در دسترس شما قرار می دهند. می توانید ساعت ها در این مرکز خرید به گردش بپردازید، یا از مکان های تفریحی آن لذت ببرید. می توانید در سینمای گلدن اسکرین مرکز خرید آلاماندا-پوتراچایا، جدیدترین فیلم های روز دنیا را تماشا کنید. 

علاوه بر آن در این فروشگاه خاص و منحصر به فرد می توانید ساعت خود را به تفریح در مرکز بولینگ ارت پاور، یا کلوپ کارائوکه سپری نمایید. همیشه لازم نیست با رفتن به مراکز خرید، حتما خرید نمایید. می توانید از جاذبه های تفریحی و گردشگری این مراکز خرید نیز به نحو احسنت استفاده کنید.

شکم گردی در مرکز خرید آلاماندا-پوتراچایا

اصولا مهمترین بخش در تفریح و لذت بردن از زندگی، رسیدگی به شکم گرسنه است. انسان گرسنه قادر نخواهد بود به درستی فکر کند و تصمیم بگیرد. از طرف دیگر برای این که از زندگی لذت ببرید لازم است شکمی گرسنه نداشته باشید. در مرکز خرید آلاماندا-پوتراچایا کافه ها، رستوران ها، نانوایی و... بسیار به چشم می خورد.

انواع تنوع غذایی را در این محل می توانید تجربه نمایید. مزه کردن غذاهای تایلندی، ژاپنی، بهترین غذاهای غربی، کره ای و.. را تنها در مرکز خرید آلاماندا-پوتراچایا تجربه خواهید نمود. علاوه بر آن هزینه صرف غذا در این محل بسیار مقرون به صرفه بوده و می تواند لذت تجربه طعم های گوناگون را برای شما بیشتر کند. 

بهترین فود کورت ها و برندهای  فست فود همچون برگر کینگ، مک دونالد، پیتزا و... شما را در دنیایی از غذاهای خوش طعم گرفتار می کند. حتی قادر به انتخاب یکی از این غذاهای خوشمزه نیز نخواهید بود. نزدیکی مرکز خرید آلاماندا-پوتراچایا به مرکز شهر، امتیازی بزرگ برای گردشگران و مسافران به شمار می رود. 

نیازی نیست برای بازدید از این مرکز خرید لوکس و زیبا، مسافتی را طی کنید. کافیت تنها 5 دقیقه سواری نمایید و خودتان را به مرکز خرید آلاماندا-پوتراچایا برسانید. هرگز بازدید از این فروشگاه لوکس را در سفر به کوالالامپور از یاد نبرید.

نظر دادن

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

این پکیج را برای دوستان خود بفرستید
این پکیج را برای دوستان خود بفرستید

منو موبایلی

تماس بگیرید