شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

مرکز خرید تایمز اسکوئر

مرکز خرید تایمز اسکوئر؛ بزرگترین مرکز خرید دنیا : 

در دنیا مراکز خرید بسیار زیادی وجود دارند، که هر کدام از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردار می باشند. مرکز خرید تایمز اسکوئر در کشور مالزی، از جمله بزرگترین مراکز خرید در دنیا و کشور مالزی به شمار می رود. این مرکز خرید بیش از 1000 برند معروف بین المللی را در خود جای داده است. 

در روزهای عید و حتی روزهای تعطیل این مرکز خرید شلوغ ترین محل در کشور مالزی به شمار می رود. می توانیم بگوییم ماهانه بیش از 2.5 میلیون نفر برای خرید به مرکز خرید تایمز اسکوئر مراجعه می کنند. از این رو اگر قصد خرید در این محل را دارید، بهتر است در طول هفته به انجا مراجعه کنید. 

خرید کتاب تنها در مرکز خرید تایمز اسکوئر

بسیاری از کسانی که به مطالعه علاقه مند هستند، معمولا فروشگاه تایمز در کشور مالزی را برای خرید کتاب انتخاب می کنند. زیرا در این مرکز خرید، بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای فروشگاه کتاب قرار گرفته است. می توانید در طبقات اول مرکز خرید تایمز اسکوئر با دنیایی از کتاب های زیبا و خاص روبه رو شوید. 

علاوه بر آن در این فروشگاه با بیش از 100 مغازه در زمینه آی تی روبرو خواهید شد. هر آنچه از محصولات کامپیوتری که بخواهید را می توانید در مرکز خرید تایمز اسکوئر بدست آورید. یکی از فروشگاه های معتبر در این مرکز خرید، اوت لت است. 

دنیایی از برند های بین المللی با اجناس با کیفیت را در طبقه زیرین این مرکز خرید مشاهده خواهید نمود. اگر پس از گردش در این مرکز خرید خسته شدید، می توانید از سوپر مارکت های بزرگ آن مواد غذایی تهیه نموده و در کنار فرزندتان میل کنید. 

رستوران های شیک و خاصی در مرکز خرید تایمز اسکوئر وجود دارند، که گردشگران و مسافران را ترغیب می کنند، در این رستوران ها غذا میل کنند. عطر سوشی های رستوران سوشی کینگ می تواند هر انسانی را گرسنه نماید. 

پارک دیدنی و جذاب در تایمز اسکوئر

شاید یکی از دیدنی ترین جاذبه هایی که منجر شده است تا مرکز خرید تایمز اسکوئر از محبوبیت برخوردار شود، پارک استثنایی برجایا تایمز است. این پارک دقیقا با نام فروشگاه یکی بوده و از بزرگترین پارک های رو بسته در دنیا می باشد.

در این پارک دیدنی و زیبا، می توانید بلند ترین ترن هوایی را مشاهده کنید. سرعت، هیجان، لذت و تفریح را به یک باره در مرکز خرید تایمز اسکوئر تجربه خواهید نمود. کودکان خود را در این پارک برای تفریح ببرید و خودتان به سراغ خرید اجناس لوکس در تایمز بروید. 

بازی در میان انبوهی از وسایل سرگرمی، همچون بشقاب پرنده، تاپ، سالن ای مکی و.. می تواند ساعت ها کودک شما را سرگرم نماید. برای گردش در مرکز خرید اسکوئر باید یک روز تمام را اختصاص دهید. زیرا ورد به تایمز آسان است اما دل کندن از ان کار بسیار دشواری خواهد بود. 

هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب می توانید به مرکز خرید تایمز اسکوئر مراجعه نمایید. اگر قصد دارید سفری به یاد ماندنی را از سفر به کشور مالزی در خاطر خود ثبت کنید، بازدید از این مرکز خرید را هرگز فراموش نکنید. 

نظر دادن

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

این پکیج را برای دوستان خود بفرستید
این پکیج را برای دوستان خود بفرستید

منو موبایلی

تماس بگیرید