شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

مرکز خرید پاراگون

مرکز خرید پاراگون؛ بهترین مرکز تجاری سنگاپور : 

حتما بارها نامی آشنا از کشور سنگاپور شنیده اید. کشوری که از نظر موقعیت اقتصادی در وضعیتی عالی به سر می برد. اما آیا در مورد مراکز خرید این کشور اطلاعات دارید؟ آیا می دانید یکی از بهترین مراکز تجاری دنیا با نام مرکز خرید پاراگون در کشور سنگاپور واقع شده است؟ بهتر است با ما همراه باشید تا این مرکز خرید را بهتر بشناسیم.

هر سال بر تعداد گردشگرانی که به کشور سنگاپور سفر می کنند، افزوده می شود. یکی از علت های این سفر های متعدد، بازدید و خرید از مراکز خرید لوکس و معروف این کشور است. مرکز خرید پاراگون با این که از برند های معروفی برخوردار است، اما قیمت اجناس در این مرکز خرید بسیار مقرون به صرفه است. 

در مرکز خرید پاراگون فروشگاه های بسیار زیادی هستند که برخی از آنها شعبه هایی از بهترین برند های دنیا را در خود جای داده اند. اما قیمت اجناس نسبت به دیگر مراکز خرید بسیار ارزان تر بوده و بیشتر مشتری به سمت خود جذب می کند. 

جذابیت ها و ویژگی های مرکز خرید پاراگون

سه تا از ویژگی های مهم این مرکز خرید، تنوع، کیفیت، و قیمت مناسب اجناس آن است. می توانید در مرکز خرید پاراگون سنگاپور از برند های معروف دنیا خرید نمایید اما با قیمتی مناسب تر از دیگر مراکز خرید. مرکز خریدی لوکس که در نزدیکی مرکز خرید اورچارد قرار گرفته است.

پاراگون در سال 1998 با 6 طبقه اصلی احداث و افتتاح شد. از جمله معروف ترین برند هایی که می توانید در مرکز خرید پاراگون با آنها روبرو شوید، برند های بربری، گوچی، پرادا، جیمی چو و ... هستند. اجناس بین المللی که شاید در دنیا تنها با قیمت های سرسام آوری بتوانید انها را تهیه کنید. 

این مرکز خرید 200 فروشگاه دارد که از هر نوع محصولی را می توان در این فروشگاه ها یافت. محصولات آرایشی، بهداشتی، جواهرات، کتاب، ساعت، اسباب بازی و.. همگی با بهترین مارک و برند و البته با قیمت هایی باور نکردنی در مرکز خرید پاراگون وجود دارند. 

استراحت پس از یک گردش طولانی در پاراگون

ساعت ها زمان لازم است تا بتوان از تمامی این 200 فروشگاه لوکس در پاراگون بازدید نمود. پس از آن نیاز است تا به استراحت و تجدید قوا بپردازید. می توانید در شیک ترین و لوکس ترین رستوران ها و کافه های مرکز خرید پاراگون خودتان را برای چند دقیقه ای به آرامش برسانید. 

بهتری و خوشمزه ترین غذاهای مالزیایی را در این رستوران ها خواهید یافت. تجربه ای هیجان انگیز برای مسافرانی که اولین بار است به این کشور دیدنی سفر نموده اند. مرکز خرید پاراگون جزو معدود فروشگاه هایی در دنیا است که موسیقی زنده در آن پخش می شود. 

در کمال آرامش هم به صرف غذا بپردازید و هم از موسیقی زنده ای که در حال پخش است لذت ببرید. معماری این مرکز خرید خود به عنوان یکی از جاذبه های دیدنی کشور سنگاپور به شمار می رود. پس حتما در سفر به کشور سنگاپور بازدید از مرکز خرید پاراگون را در لیست خود قرار دهید. 

این مرکز خرید از ساعت 10 صبح تا 9 شب فعالیت می کند. پس هر زمان که بخواهید می توانید به خرید و تفریح در پاراگون بپردازید.

نظر دادن

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

این پکیج را برای دوستان خود بفرستید
این پکیج را برای دوستان خود بفرستید

منو موبایلی

تماس بگیرید