شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

بوگریس جانکشن

مرکز خرید بوگریس جانکشن؛ بازاری سر باز و لوکس : 

کشور ثروتمند سنگاپور جاذبه های دیدنی بسیاری دارد. در این میان یکی از دیدنی ترین مکان های این کشور، مرکز خرید بوگریس جانکشن است. این مرکز خرید به دلیل داشتن سقفی شیشه ای، جذابیتی خاص به فروشگاه های بخشیده است. 

 افرادی بسیاری که به این کشور سفر می کنند، به دنبال مکان های لوکس برای خرید هستند. سنگاپور با مراکز خرید لوکس و گران قیمتش یکی از کشورهای تجاری نیز به شمار می رود. مراکز خریدی که هر کدام از آنها زیبایی های خاص خود را دارند. همچون مرکز خرید بوگریس جانکشن.

البته این مرکز خرید از دو بخش تشکیل شده است. بخشی از آن سر پوشیده و بخشی دیگر از آن در فضای باز قرار داد. اما بخشی که سر پوشیده است، در اصل با سقفی شیشه ای مزین شده و همین مسئله زیبایی بیشتری را به مرکز خرید بوگریس جانکشن بخشیده است. 

بهترین برند های دنیا در مرکز خرید بوگریس جانکشن

در بدو ورود به این مرکز خرید، خودتان را در دنیایی از برند های معروف و لوکس دنیا خواهید یافت. از طرف دیگر گردش و خرید در فضای باز همیشه برای انسان جذابیت دیگری داشته است. می توانید بدون آنکه متوجه گذر زمان باشید، در مرکز خرید بوگریس جانکشن گردش کنید و به خرید بپردازید. 

در این مرکز خرید با برند هایی همچون لویی، تاپ شاپ، آدیداس، کانورس، لیوایز و... رو به رو خواهید شد. انواع جواهرات و پوشاک لوکس دنیا را از بوگریش جانکشن خریداری نمایید و از سفر به کشور سنگاپور لذت ببرید. می توانید ساعت ها در میان فروشگاه های برند این مرکز خرید بگردید و از خرید اجناس لوکس خود لذت ببرید. 

شکم گردی و استراحت در بوگریس جانکشن

پس از یک روز گردش مفصل در فروشگاه های مرکز خرید بوگریس جانکشن بدون شک احساس گرسنگی خواهید کرد. نیازی نیست خسته و بی توان خودتان را به هتل برسانید، می توانید در کافه ها و رستوران های شیک این مرکز خرید، گرسنگی خود را رفع نموده و با توان بدنی بالا به هتل بازگردید. 

در تمامی این رستوران ها و کافه ها می توانید با انواع غذاهای خوشمزه و خوش طعم غربی و آسیایی، حتی غذاهای محلی و خوش طعم سنگاپوری رو به رو شوید. مزه کردن هر یک از این غذاها بدون تردید خالی از لطف نخواهد بود. 

بهترین غذاخوری های مرکز خرید بوگریس جانکشن مک دونالد، کی. اف. سی هستند که دو برند لوکس و معروف در این مرکز خرید به شما می روند. می توانید در عین حال که بر حسب سلیقه خود، غذای مورد علاقه تان را در مرکز خرید بوگریس جانکشن سفارش می دهید، به استراحت و صحبت از خرید های خود با دوستانتان بپردازید. 

می توانید زمان کافی داشته باشید تا خرید های خود را بررسی نموده و اگر خریدی را فراموش کرده اید به خاطر آورد. این مرکز خرید لوکس و گران قیمت سنگاپور، از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است. در هر ساعت از شبانه روز که بخواهید قادر خواهید بود برای خرید به مرکز خرید بوگریس جانکشن بروید. در سفر به سنگاپور خودتان را به گردش در لوکس ترین مراکز خرید مهمان کنید. 

نظر دادن

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

این پکیج را برای دوستان خود بفرستید
این پکیج را برای دوستان خود بفرستید

منو موبایلی

تماس بگیرید