شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

مرکز خرید نی آن سیتی

مرکز خرید نی ان سیتی سنگاپور؛ برج برند های معروف دنیا : 

در مورد کشور سنگاپور و دیدنی های جذاب آن بسیار شنیده و مطلب خوانده ایم. شاید اگر یک درصد این کشور ثروتمند را بشناسید، بدون تردید سفر و خرید از مرکز خرید نی آن سیتی کشور سنگاپور را انتخاب خواهید نمود. این کشور علاوه بر این که دارای دیدنی های بسیاری است، مراکز خرید بزرگ و خاصی را نیز در خود جای داده است. 

یکی از بهترین و جذاب ترین مراکز خرید این کشور، مرکز خرید نی آن سیتی می باشد. این مرکز خرید در سال 1993 افتتاح شد. که در زمینه ارائه محصولات مختلفی همچون کتاب، لوازم آرایشی، پوشاک و.. فعالیت می نماید. 

یکی از جذابیت هایی که در مرکز خرید نی آن سیتی شاهد ان خواهید بود، دپارتمان و هنر تاکاشیمایا می باشد. معماری و خلاقیت بی نظیر آن منجر شده است تا علاوه بر این که یک مرکز خرید معتبر و جذاب برای خرید مسافران و گردشگران به شمار رود، محلی دیدنی و خاص در کشور سنگاپور نیز باشد.

بسیاری از مسافران ترجیح می دهند در سفر به این کشور، از مراکزی دیدن نمایند که هم برای آنها جذابیت داشته باشد، هم بتوانند هر آنچه را نیاز دارند تهیه نمایند. که این مرکز خرید دقیقا مطابق با سلیقه آنها خواهد بود. 

برند های معتبر موجود در مرکز خرید نی آن سیتی

نی ان سیتی زیر بنایی معادل 110 هزار متر است که در بزرگترین خیابان کشور سنگاپور، خیابان اورچارد واقع شده است. این ساختمان و مرکز خرید فروشگاه های زیادی دارد که برند های معتبر دنیا را در خود جای داده اند. از جمله معروف ترین برند هایی که در مرکز خرید نی آن سیتی شعبه دارند، می توانیم به برند هوگو باس، دیور، گوچی، کارتیه و.. اشاره نماییم. 

تمامی این فروشگاه های که ارائه دهنده زیباترین محصولات در زمینه مد و پوشاک هستند، هرساله گردشگران بیشتری را به سمت مرکز خرید نی آن سیتی می کشانند. کیفیت بالای محصولات برای ثروتمندانی که کشور سنگاپور را برای سفر انتخاب می کنند، همیشه در اولویت بوده است. 

این مرکز خرید دارای هفت طبقه بوده و به دلیل نزدیکی به مرکز خرده فروشی تاکاشیمایا، به این نام نیز شهرت یافته است. در بدو ورود به مرکز خرید نی آن سیتی شما می توانید با بیش از 130 واحد تجاری رو به رو شوید. که برند های لوکس و خاص دنیا را در خود جای داده اند. 

علاوه بر آن می توانید در مرکز خرید نی آن سیتی با بزرگترین کتاب فروشی اسیا، به نام کینوکونیا و بست دنکی غول الکترونیک ژاپن رو به رو شوید. می توانید ساعت ها در این مرکز خرید به گردش بپردازید و پس از آن در بهترین رستوران های نی ان سیتی به صرف غذا بپردازید. 

نکته جالبی که بازدید از این مرکز خرید را نسبت به دیگر مراکز خرید بیشتر نموده است، اتصال مرکز خرید نی آن سیتی از زیر ساختمان به مرکز خرید ایون اورچارد و ایستگاه متروی اورچارد است. می توانید از یک مسیر وارد و از مسیر دیگر خارج شوید. 

در این بین از خرید کردن و دیدن بهترین و لوکس ترین شعبه های برند جهانی نیز بازدید نمایید. مرکز خرید نی آن سیتی هر روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب به فعالیت می پردازد. پس زمان کافی برای گردش در آن را خواهید داشت. 

نظر دادن

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

این پکیج را برای دوستان خود بفرستید
این پکیج را برای دوستان خود بفرستید

منو موبایلی

تماس بگیرید