شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

بازارهای شناور

خریدی متفاوت و خاص در بازارهای شناور : 

در بازارهای شناور، اینبار سوار بر قایق گردشگری در تور تایلند آژانس گیتاگشت، در برخی از مراکز خرید شناور می گردیم. جالب توجه است که بدانید در بازارهای شناور، خرید اجناس و کالاها از درون قایق های تزئین شده زیبایی که شناور بر آب هستند، انجام می گیرد. تصور می شود که شما هم داوطلب خرید از بازارهای شناور باشید که البته تجربه ای از فرهنگ خرید در جوانب کانال های آب تایلند را، زنده می سازد.

تالینگ چان یکی از بازارهای شناور (Taling Chan Floating market) 

در 12 کیلومتری بانکوک موفق به دیدن یکی از بازارهای شناور به نام تالینگ چان، خواهید شد که نیازی به بیداری در صبح خیلی زود ندارد. در این بازار از بازارهای شناور شما می توانید، انواع غذاهای خوشمزه دریایی، اقسام مختلف میان وعده های دلچسب، میوه های تازه گرمسیری و شیرینی های خوشمزه را نوش جان نمایید. به خرید نیازمندی های خود مشغول شده و در قایق های طویل به تماشای معابد و دیگر مناظر در کانالها بپردازید. آنوقت با ثبت عکسهای زیبا و کارت پستالی از مردم محلی که در حال پختن غذا در درون قایق های خود هستند، خاطرات سفر از بازارهای شناور، را جاودانه سازید.

بنگ کو ویانگ از بازارهای شناور (Bang Khu Wiang)

اگر قصد خرید از محصولات کشاورزی تازه از بازارهای شناوری را دارید که جنبه سنتی بازار حفظ شده باشد، پیشنهاد خاص خرید از بازار بنگ کو ویانگ است. با یک قایق سواری مهیج می توانید، خود را به این بازار از  بازارهای شناور قدیمی که انواع میوه های تازه و آبدار، سبزیجات معطر، ماهی، گوشت و دیگر مواد غذایی را می فروشند، برسانید. تازه می توانید غذای معتبر تایلندی را نیز در این بازارهای شناور، دور از هیاهوی بسیار امتحان کنید.

بازار داخا از بازارهای شناور (Tha Kha)

اگر قصد تماشای یک بازار زیبا، شگفتی ساز و البته آرام را در بازارهای شناور دارید، بازار داخا بهترین گزینه است. بازار محبوب داخا از بازارهای شناور که قطبی اساسی در تجارت محصولات محلی و مواد غذایی، در میان مردم منطقه محسوب می شود. یکی از عوامل جذابیت این بازار روحیه بسیار دوستانه، فروشندگان است. همچنین شما قادر به خرید شکر نارگیل، میوه جات و دیگر محصولات کشاورزی هستید که اغلب از باغهای خانه های خود فروشندگان، این بازارهای شناور تهیه می گردد. صنایع دستی زیبایی را نیز می توانید از این بازار تهیه کنید و البته تست کردن غذاهای محلی خوشمزه تایلند را از خاطر نبرید.

سخن آخر:

شما با انتخابی صحیح در همسفری تور تايلند آژانس برتر گیتاگشت به سهولت می توانید، تجربه هیجان انگیز خریدی تکرار نشدنی را بدست آورید. خریدی لذت بخش در میان قایق های شناور بر آب، در معرکه رنگارنگ، تماشایی و پرشور بازارهای شناور در تایلند.

نظر دادن

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

این پکیج را برای دوستان خود بفرستید
این پکیج را برای دوستان خود بفرستید

منو موبایلی

تماس بگیرید