شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

بینگ کی

بینگ کی مکانی محبوب برای غذاهای خوشمزه هنگ کنگی

بینگ کی محلی پرطرفدار در خیابان ارمس بی (Ormsby Street) در نزدیکی خیابان شفرد (Shepherd) در هنگ کنگ، واقع در جنوب چین و شرق قاره آسیا می باشد. شما می بینید که غرفه غذای خیابانی بینگ کی، بتدریج به یک یافته نایاب و کم نظیر در هنگ کنگ تبدیل می شود. حتی در سفر به هنگ کنگ و مراجعه به بینگ کی ناظر رفتار بسیار مؤدبانه و ارتباط خوب کارکنان این غرفه غذایی، با مشتریان و وجود تمیزی بی نظیر میز و صندلی های آنجا هستید. بنابراین در بررسی انواع غذاهای خوش طعم بینگ کی، با ما همراه باشید.

بینگ کی (Bing Kee)

اگر قصد دارید که یک ناهار خوشمزه و دلچسب در هنگ کنگ میل کنید، حتماً سری به منطقه تای هانگ (Tai Hang) بزنید و از غذاهای بینگ کی نوش جان نمایید. باید بدانید که غذای اصلیBing Kee ، در واقع رشته فرنگی یا نودل می باشد. البته بهتر است که مواد غذایی دیگری نظیر گوشت چرخ کرده سرخ شده، تخم مرغ و ... را نیز به صورت مخلوط تست کنید. آنان تکه های بزرگ گوشت را با تخم مرغ و نمک مخلوط کرده و یا در سس فلفل سیاه می پزند. آنگاه ترکیبی شگفت انگیز از این معجون، با نودل فراهم می آید. شیوه منحصر به فرد پختن گوشت، باعث لذیذ و آبدار شدن آن می شود. در طبخ این غذا از روغن کنجد ژاپنی نیز، جهت طعم دهی به رشته فرنگی استفاده می شود. به عنوان چاشنی غذا نیز، از یک فنجان چای لیمو و عسل معرکه استفاده کنید.

بیشتر از بینگ کی بدانید

همچنین شما می توانید با توجه به گستردگی نوع غذاها در بینگ کی به انتخاب شایسته تری، دست بزنید. حتی انواع نانهای معروف هنگ کنگ را، تست نمایید. جالب است که در کنار میل کردن  اقسام غذاهای خوشمزه می توانید، به خوردن سوپ ورمیشلی با انواع گوشت نیز بپردازید و از طعم اعجاب آور آن لذت ببرید. راستی بد نیست که یک فنجان چای شیر نرم و ابریشمی را، در پایان تست غذا بخورید و از طعم خوب و قوی آن سرمست شوید. این طعم فوق العاده، در دهان شما قدرت ماندگاری خواهد داشت. البته در پایان هفته برای خرید غذا از این مرکز، اغلب با صفی بسیار طولانی مواجه خواهید شد.

سخن پایانی:

اگر با آژانس برتر گیتاگشت، قصد سفر در تور هنگ کنگ و ماکائو را دارید، در کنار لذت از مراکز گردشگری به تست غذاهای خوشمزه و دلچسب هنگ کنگ بپردازید. آنگاه در خرید غذای محبوب نودل که با انواع گوشت در  غرفه بینگ کی سرو می شود، فرصت را از دست ندهید و جذابیت سفر را با طعم شگفت انگیز این غذاهای خوشمزه، تکمیل کنید. 

نظر دادن

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

این پکیج را برای دوستان خود بفرستید
این پکیج را برای دوستان خود بفرستید

منو موبایلی

تماس بگیرید