شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

فروشگاه های جیمباران

فروشگاه های جیمباران : 

فروشگاه های جیمباران در منطقه لاکچری بالی

در اقیانوس گردشگری بالی، چتر پرواز را بر فروشگاه های جیمباران فرود می آوریم. آنگاه پس از یک پیاده روی روح انگیز در کنار ساحل که نوای آرامش بر جان می نوازد، سری به فروشگاه های جیمباران می زنیم. از بالی این جزیره افسانه ای و منطقه لاکچری جیمباران، با رستورانهایی که بیشتر از هر چیز غذای دریایی برای شما سرو می کنند، هر چه بگوییم اندک است. حکایت از طراوت و سرسبزی جنگل های زببای بالی و سواحل بی نظیر آن از جمله سواحل شن های سپید رنگ و درخشنده جیمباران که زیر نور خورشید تلالوی دیگر می یابد، بسیار است. اما امروز قصدمان از دیدن این جاذبه تماشایی، بیشتر از هر چیز دیگر در وجود فروشگاه های جیمباران خلاصه می گردد. در گشت و گذاری دوست داشتنی، از فروشگاه های جیمباران با ما همراه باشید.

فروشگاه های جیمباران (Jimbaran Stores)

شاید فروشگاه های جیمباران را نتوان از نظر تردد جماعت توریسم، همپای دیگر مراکز خرید بالی دانست. اما اگر خواستار خریدی مناسب و البته پرهزینه می باشید، به فروشگاه های جیمباران سری بزنید. شاید بخواهید که پس از اتمام خرید، در رستورانهای زیبای این منطقه انواع متنوعی از غذاهای سالم دریایی مانند صدف، اقسام مختلف ماهی های خوشمزه، خرچنگ و میگو را نوش جان نمایید. آنگاه از تناول کردن یک غذای خوش طعم و خوش رایحه، حس لذتی وافر را بخود نوید دهید.

آنچه در فروشگاه های جیمباران می بینید

در خرید از جیمباران گرچه با فراوانی برندهای مشهور جهانی روبرو نخواهید شد، اما در نتیجه خریدی مطلوب حاصل می شود. شما در این فروشگاه ها، قادر به مشاهده هنر سفال گری خواهید بود. حتی موفق به دیدن ویند سرف (wind Surf) آنهم با استفاده از هنر دست می شوید. همانطور که می دانید Wind Surf ورزش محبوبی است که در آن یک بادبان، بر تخته شنا نصب می شود. یکی ازفروشگاه های معروف در مراکز جیمباران جنگ گالا (Jenggala) است که به فروش لوازم خانگی نظیر کارد و چنگالهای بسیار زیبا شهرت دارد. فروشگاه همچنین کودکان و دیگر گردشگران را به کلاسها و نمایشگاه سرامیک و سفال خود دعوت می کند. همینطور در فروشگاه های جیمباران می توانید، از برندهای VinotiT ، Mori Batik، Bin House و ... به همراهی صنایع دستی بالی، چیزهای جالبی را بخرید و به عنوان یادگاری به خانه ببرید.

سخن آخر:

گیتاگشت آژانسی است که با تیم متخصص در اصول طبیعت گردی و جهانگردی، بهترین های یک سفر جذاب را در تور بالی برای شما رقم می زند. بنابراین بعد از خریدی دلخواه از فروشگاه های جیمباران، آنگاه می توانید به تماشای غروب زیبای خورشید از سواحل آرام و دور از هیاهوی جیمباران بنشینید و اوجی از لذت وصف نشدنی، را به خود ارمغان دهید.

نظر دادن

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

این پکیج را برای دوستان خود بفرستید
این پکیج را برای دوستان خود بفرستید

منو موبایلی

تماس بگیرید