شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

گالریا

گالریا : 

مرکز خرید گالریا، مکانی برای لذت، خوردن و خرید

فرودی دلگشا را بر مرکز خرید گالریا تجربه می کنیم، وقتی که سوار بر بالهای گسترده پرنده گردشگری هستیم. مجتمع خرید گالریا، با جذابیتی بالا و همگانی که آن را پاساژ خانوادگی می نامند. مجموعه مدرن، لوکس و تجملاتی Galeria که در منطقه رویایی کوتا (Kuta) و در میدانی که امام بنجل (Imam BonjoL) خوانده می شود، واقع است. مرکز خریدی که با دنیایی از برندهای سرشناس جهانی، ادعایی از برتری در مراکز تجاری بالی را دارد. همراه ما باشید، در بررسی از گالریای افسانه ای کوتای بالی.

گذر بر مرکز خرید گالریای بالی (Galeria Shopping Mall bali)  

باید بدانید که اساس پاساژ گالریای بالی، بر سه ساختمان تفکیک شده از هم قرار می گیرد. این مرکز خرید تماشایی در دومین ساختمان خود دارای یک مجموعه سینمایی، با دو پرده نمایش در کوتا است. البته مرکز سینمایی با نمایش جدیدترین فیلمهای روز دنیا، در جهت جذب هر چه بیشتر گردشگر می کوشد. اگر بخواهید از چرایی اسم پاساژ خانوادگی که بر گالریا اطلاق می شود، بپرسید. جواب این است. اگر شما جوان، میانسال و یا حتی کودک باشید، مجموعه گالریا دارای امکانات رفاهی متفاوتی برای سرگرم نمودن و تفریح می باشد. مرکز خرید گالریا مکانی خانوادگی است که گذشته از جذب توریست، جماعت محلی را نیز به مکان خود می کشاند. البته به جرأت می توان گفت که مراکز خرید گالریا از بزرگترین های پاساژها، در قاره آسیا، استرالیا و امریکا محسوب می شود..

تماشای برندهای جهانی در مرکز خرید Galeria 

در کنار غوغایی از برندها و مارک های سرشناس، شما نشان از شعبه فروشگاه خوش آوازه ای، مانند ماتاهاری در مجتمع خرید می بینید. همچنین در هایپر مارکت زنجیره ای، به خرید سبزیجات خوش رایحه، مواد غذایی، وسایل آشپزخانه و دیگر مایحتاج روزانه بپردازید. بهترین برندهای جهانی کیف، کفش، عطر، انواع پوشاک و مد زنانه، ساعت مردانه و  پوشاک چرم در مجموعه وجود دارد. همچنین می توانید در خرید وسایل الکترونیکی، مبلمان و سوغات اقدام کنید.  علاوه بر کتابفروشی باید بدانید که فروشگاه بزرگ سخت افرازی ACF نیز، در مجموعه  موجود است. راستی نکته جالب توجه جهت آقایان اینکه از بزرگترین ابزار فروشی جهان، یعنی آیس هارد ویر (Ace Hard Ware) نیز در این مرکز خبر خواهید یافت.

سخن آخر:

باید بدانید که Galeria مرکز خریدی است که دارای پارکینگ طبقاتی می باشد. در تور بالی همسفر با آژانس معتبر گیتاگشت، شما می توانید از سرگرمی هایی که به صورت زنده در این مرکز اجراء می شود، استفاده کنید و لذت ببرید. کودکان شما نیز می توانند به بازی و تفریحات هیجان انگیز بپردازند. همچنین با رفتن به رستورانهای دلباز و جانبخش فضای آزاد مرکز خرید گالریا، تجربه نوش جان کردن غذاهای خوشمزه بالی را با احساسات خوشایند  هماهنگ سازید.

نظر دادن

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

این پکیج را برای دوستان خود بفرستید
این پکیج را برای دوستان خود بفرستید

منو موبایلی

تماس بگیرید