شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

ماتاهاری

ماتاهاری : 

بهترین چیزها را در ماتاهاری بیابید

امروزه واژه ماتاهاری، یکی از نام آشناترین کلمات در جزیره بالی است که با خرید، همجواری می یابد. ماتاهاری که با سابقه درخشان یکی از فروشگاه های معروف زنجیره ای، در عروس جزایر اندونزی یعنی بالی محسوب می شود. جزیره ای که با منظره زیبای جنگل های سرسبز خیس از باران، سواحل هیجان انگیز شنی، صخره ها تماشایی مرجانی و ... همه و همه به قطبی قوی در گردشگری تبدیل شده است. در آب و هوای معتدل و مناسب بالی به وجد بیایید و جامه طراوت برتن کنید. آنگاه  با بهترین گزینه، یعنی آژانس گیتاگشت در تور بالی به گشت و گذار در مراکز خرید مدرن بالی، از جمله فروشگاه بزرگ و با شکوه ماتاهاری بروید. راستی در بررسی از ماتاهاری همراه ما باشید.

مرکز خرید ماتاهاری بالی Matahari Mall Bali

اگر هنوز به خرید سوغاتی مورد نظر خود در بالی اقدام نکرده اید، نگرانی بخود راه ندهید. فروشگاه زنجیره ای ماتاهاری با کارکنان مؤدب خود در انتظار شما بسر می برد، تا در خریدی موفق، راهنمای شما باشد. تازه باید بدانید که دو شعبه از بزرگترین شعب این فروشگاه زنجیره ای، در بالی قرار دارند. در جنوب این جزیره دوست داشتنی و در مرکز بالی، شعبه دنپازار (Denpasar) و همچنین در منطقه کوتا (Kuta) شعبه بزرگ دیگر آن کوتاه اسکوئر قرار دارد. اگر در سرتاسر جزیره چیزهایی برای خرید مد نظر داشتید، می توانید همه آنها را در این فروشگاه باکیفیت و مناسب ببینید و بخرید.

اقلامی برتر در ماتاهاری

در مرکز خرید ماتاهاری اقلام متنوعی از برندهای سرشناس کیف، کفش، اقسام پوشاک مردانه، زنانه و کودکانه، وسایل منزل و  لوازم آرایشی و بهداشتی را مشاهده خواهید کرد. راستی  شما در دپارتمان استور ماتاهاری، در گروه سنی پایین انواع اسباب بازی کودکانه را ملاحظه خواهید کرد. همچنین می توانید اقدام به خرید باکیفیت ترین و زیباترین زیورآلات و اکسسوری های جالب و هیجان انگیز بنمایید. آنگاه آنها را با پوشاک یا کفش و کیف خریداری خود، ست کنید و از شیک پوشی و خوش سلیقه گی لذت ببرید. راستی در شعبه فروشگاهی منطقه کوتا در طبقه همکف، با یک سوپر مارکت جذاب مواجه می شوید که طبقات بالایی آن به فروش پوشاک و ... اختصاص دارد. خبر دیگر برای علاقمندان به کتاب، در این است که در شعبه کوتا، رنگ و نمای یک کتابفروشی نیز جلوه گری می کند. همچنین فروشگاه دارای شعب زیادی، در اندونزی می باشد.

سخن آخر:

این فروشگاه زنجیره ای قادر است که کلیه نیازهای شما را، در خرید برآورده سازد. همچنین فروشگاه می تواند طیف وسیعی از احتیاجات خوراکی و غذایی شما را نیز، با محصولات تازه خود برطرف نماید. بنابراین در تور بالی با آژانس گیتاگشت، یادتان باشد که فروشگاه زنجیره ای ماتاهاری را به فراموشی نسپارید.

نظر دادن

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

این پکیج را برای دوستان خود بفرستید
این پکیج را برای دوستان خود بفرستید

منو موبایلی

تماس بگیرید