شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

لوته مارت

لوته مارت : 

لوته مارت یک مرکز تجاری با عظمت و پر شکوه

فروشگاه مارکوی سابق یا لوته مارت فعلی، مقصد گردشگری ما از مراکز خرید بالی است. لوته مارت از شهر دنپاسور (Denpasar) مرکز بالی، نزدیک جاده JL در مسیر سانور به سادگی در دسترس قرار می گیرد. همچنین بوسیله تابلوی بزرگ تبلیغاتی نیز، می توانید به سهولت محل Lotte Mart Trade Center را تشخیص بدهید. باید بدانید که مرکز تجاری زنجیره ای مارکو، دارای شعب زیادی در کشورهای بخش جنوب شرقی آسیا و همینطور استرالیا است. در بررسی لوته مارت، با ما همراه باشید.

 گذاری در لوته مارت بالی (Lotte Mart Bali)

جزیره بالی را بخاطر ارائه اجناس ارزان قیمت و با کیفیت در مراکز خرید، بهشتی برین در تجارت می نامند. حالا در تور بالی هم سفر با آژانس گیتاگشت، به مرکز خرید لوته مارت بالی بروید. توجه داشته باشید که قبل از تماشای این غول عظیم تجاری، باید یک فرم مخصوص را  پر کنید. بعد از آن شما به تعداد چهار بار اجازه می یابید که به گردشگری یا خرید از Lotte Mart بپردازید. بهتر است بدانید که قیمت ها در لوته مارت بسیار پایین است. بنابراین شما می توانید، یک خرید مناسب و مطلوب را به خود نوید دهید. همینطور بدانید که در لوته مارت، خرید در وهله اول شامل اجناس فله ای است. آنوقت شما در خرید از این عمده فروشی، می توانید شاهد تخفیفات ویژه و هزینه پایین قیمت ها باشید. گرچه در حال حاضر افراد محلی و جماعت گردشگر نیز می توانند از اجناس مرکز تجاری لوته مارت، به صورت خرده فروشی استفاده کنند. البته بدانید که شما از ساعت 7 صبح تا ده شب می توانید برای خرید، به Lotte Mart مراجعه نمایید.

اجناسی که در لوته مارت خواهید دید

مرکز تجاری Lotte Mart یک سوپر مارکت بزرگ است که از بخش های مختلف ارزان قیمت، تشکیل شده است. در این مرکز شما مواد غذایی، میوه های تازه، سبزیجات معطر، گوشت، غذاهای دریایی، لبنیات، ادویه جات، ترشی جات خوشمزه، تنقلات و انواع نوشیدنی را خواهید دید. حتی می توانید نسبت به خرید ظروف آشپزخانه، انواع لباس، وسایل مختلف الکترونیکی، وسایل سفر نظیر چمدان یا ساک دستی، وسایل خانگی و... در مجموعه عظیم ماکروی سابق اقدام کنید. آنگاه  با توجه به کیفیت بالای کالا و هزینه پایین، حتی به خرید عمده دست بزنید.

سخن پایانی:

در پیاده روی بر سواحل بی نظیر شن های نقره ای و مرجانی بالی، احساس تولدی دوباره خواهید کرد. آنگاه در محیط عرفانی غروب خورشید بر فراز صخره های دوست داشتنی، جهت تمدد اعصاب مدتی را به مدیتیشن بپردازید. سپس با احساس سبکی روح و آسایش جسم، در تور بالی همراه با تیم متخصص در طبیعت گردی آژانس گیتاگشت آماده خریدی پرجاذبه و شیرین از مرکز خرید لوته مارت بشوید.

نظر دادن

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

این پکیج را برای دوستان خود بفرستید
این پکیج را برای دوستان خود بفرستید

منو موبایلی

تماس بگیرید