شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

دیسکاوری

دیسکاوری : 

دنیای رنگارنگ تفریح و سرگرمی در مرکز خرید دیسکاوری بالی

قدم به دیسکاوری یکی از بزرگترین مراکز خرید منطقه کوتا، در جزیره بالی گذاشته ایم. مرکز تجاری دیسکاوری که در کنار سواحل شن های سفید و نقره ای کوتا، رخساره ای جدید از مقوله خرید با سرگرمی را می گشاید. ساختمان سه طبقه ای که دنیای فوق العاده ای، از برند های جهانی را یکجا رو می کند. لذا اگر جزء جماعت خوش سلیقه و شیک پوش هستید، در بررسی از مرکز تجاری ساحلی دیسکاوری، همراه ما باشید.

مرکز خرید دیسکاوری بالی (Disconery Shopping Mall)

برای رسیدن به مرکز خرید دیسکاوری، یکی از جاده های اصلی ناحیه دوست داشتنی کوتا (Kuta) را انتخاب کرده ایم. جاده جالان کارتیکا (Jalan Kartika) که مرکز تجاری با ظاهر خوش آب و رنگش، در آن قراردارد. باید بدانید که فروشگاه، دارای چندین درب ورودی است که بزرگترین آن در همین جاده واقع می باشد. حالا درست روبروی در ورودی  فروشگاه دیسکاوری با چند پله فاصله، قرار دارید. دورنمای چندین فواره آب، عجیب به زیبایی محیط دیسکاوری کمک می کند. وای در روبروی فروشگاه چه معرکه ای از غرفه های غذای فست فودی، جذاب و دلچسب بین المللی وجود دارد. با دیدن برند های غذایی همچون برگر کینگ (Burger King)، پیتزا دومینو (Domino Pizza) و ... که بسیار پرطمطراق ظاهر می شوند، ناخودآگاه قدم به طرف این غرفه ها برمی دارید. آنگاه غذای دلخواه خود را، نوش جان می کنید. حالا که سیر شدید با احساس خوشایندی از پله های مرکز خرید، بالا می روید و داخل دیسکاوری، محبوب و معروف می شوید. البته به خود قول می دهید که نوشیدن یک فنجان قهوه از استار باکس (Star Bucks) بزرگترین کافی شاپ زنجیره ای جهان را، به بعد از خرید موکول نمایید. چشم انداز چندین رستوران دیسکاوری که در فضای زیبا و باز مجموعه قرار دارند، مدتی شما را سرگرم می کند. راستی بدانید که مرکز خرید دارای امکانات دیگری همچون یک آمفی تئاتر، بر روی  شن های درخشان ساحل  نیز می باشد.

دیدار از شهر فرنگ Discovery

در طبقه همکف شما می توانید داروخانه گاردین (Guardian Drugstor) را ببینید. در این مرکز خرید همه نوع لوازم خانگی، انواعی از جواهرات، بازیهای تفریحی، عینک، کتابفروشی و ... وجود دارد. همچنین در دنیای بین المللی مد و طراحی ازبرندهایی نظیر سوگو،گس، جوردانو، نایک آدیداس، پوما و... در مرکز خرید نشان می بینید.

سخن پایانی:

درب پشتی مجموعه خرید ساحلی، رو به ساحل زیبای کوتا باز می شود. بنابراین اگر به قصد پیاده روی و استنشاق هوای پاک ساحل تمیز و دلپسند کوتا، قدم می زنید. براحتی می توانید از درب پشتی وارد مجتمع خرید بشوید. بنابراین با ثبت نام در تور بالی آژانس گیتاگشت، خرید در مرکز خرید لوکس و تجملاتی دیسکاوری را از دست ندهید.

نظر دادن

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

این پکیج را برای دوستان خود بفرستید
این پکیج را برای دوستان خود بفرستید

منو موبایلی

تماس بگیرید