شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

رابینسونز

رابینسونز : 

رابینسون، مرکز خریدی با اجناس ارزان قیمت و مناسب

در تور بالی به گردشگری از بازار رابینسون مرکز خریدی در بالی، همسفر آژانس گیتاگشت شده ایم. مجتمع تجاری رابینسون همواره به عرضه اجناس نسبتاً ارزان قیمت و مقرون به صرفه، می پردازد. مکان این مجموعه جذاب را در قلب جزیره همیشه سرسبز بالی، یعنی دنپازار می یابیم. در دسترسی آسانتر مرکز خرید رابینسون را، به سهولت روبروی پاساژ معروف و شناخته شده  ماتاهاری (Matahari) می بینید که  شعبه ای از مک دونالد نیز در مقابل مجموعه قرار دارد. اما سؤال اینجاست که آیا دوست دارید در بررسی از مرکز خرید رابینسون همراه ما باشید؟

بازار رابینسون دنپازار بالی(Robinson Mall Denpasar Bali)

باید بدانید که رابینسون، یک مرکز خرید بزرگ است که در ساختمانی چهار طبقه قرار گرفته است. در طبقات Trade Center Robinson شما می توانید، شاهد فروش لباس های زنانه و اکسسوری های مربوط به مد، یا انواع متفاوتی از پوشاک مردانه باشید. همچنین اگر خواستار خرید پوشاک بچه گانه نیز هستید، در بازار رابینسون اقسام مختلف لباس های کودکانه، نیز موجود است. اگر در حین گردشگری از طبقات مختلف مرکز خرید Robinson احساس گرسنگی به سراغ شما آمد، نگران نباشید.  فودکورت  مجموعه رابینسون در طبقه بالا، می تواند پاسخگوی رفع نیاز شما باشد. تازه خبر خوش، وجود یک مرکز تفریحی در بازار Robinson جهت سرگرمی کودکان شما است. بی شک با دیدن چهره شاداب کودکان در این مرکز تفریحی، شما نیز به وجد آمده و لبخند بر لب خواهید آورد.

رقابتی از عرضه کالا در مجموعه خرید رابینسون

در ساختمان Robinson mall شما می توانید یک سوپرمارکت را مشاهده کنید که به عرضه سبزیجات مختلف، میوه های تازه و دیگر نیازمندی های روزانه شما می پردازد. تازه در مجموعه چندین مغازه فروش کفش نیز وجود دارد. در هر صورت شما شاهد طیف گسترده ای از کالاهای اساسی از پوشاک گرفته تا کفش و لوازم جانبی تابع مد، در این مجتمع خواهید بود. البته اجناس با قیمت متوسط و مقرون به صرفه ارائه می گردد. همچنین در این مرکز خرید برندهای معروفی، نظیر برند لوازم جانبی و کفش Bata، برند معروف آمریکایی Reebok، سبک های قابل انعطاف در برند امریکایی Levi، برند Strauss و Hugoboss را می بینید.

سخن آخر:

باید بدانید بازار لی بی پلازا (Libi Plaza)، یکی از مراکز خرید شناخته شده و مشهور بالی است. البته مرکز بورس وسایل ورزشی، لوازم التحریر، کالاهای الکترونیکی و دیجیتالی مربوط به اروپا نیز می باشد. همچنین بهتر است بدانید که مقر مرکز خرید لی بی پلازا نیز، در دنپازار قرار گرفته است.  بنابراین پیشنهاد ویژه آژانس خاص گیتاگشت در تور بالی ، این است که در خرید از مجتمع تجاری رابینسون سری هم به مرکز خرید لی بی پلازا بزنید و با چمدانی پر، از سفر جذاب بالی عازم خانه بشوید.

نظر دادن

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

این پکیج را برای دوستان خود بفرستید
این پکیج را برای دوستان خود بفرستید

منو موبایلی

تماس بگیرید