شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

ناسی آیام و ناسی کامپور

ناسی آیام و ناسی کامپور : 

ناسی آیام و ناسی کامپور، غذاهایی محبوب در جزیره بالی

با شنیدن نام دو غذای ناسی آیام و ناسی کامپور، باید برنج بالی در ذهن شما به تصویر کشیده شود. آنهم برنج مخلوط که نقشی اساسی را در غذاهای ناسی آیام و ناسی کامپور، بازی می کند. امروز به قصد گردشگری از خوراکیهای خوشمزه جزیره محبوب بالی، به سراغ ناسی آیام و ناسی کامپور می رویم. آیا دوست دارید که در تحقیق غذایی از ناسی آیام و ناسی کامپور، دقایقی از وقت خود را به ما اختصاص دهید؟

ناسی آیام و ناسی کامپور (Nasi Ayam & Nasi Campur)

این غذاها در اغلب غذاخوری های کوچک جزیره بهشتی بالی که در اصطلاح وارونگ (Warung) می نامند، فراوان پخته می شود. حالا دیگر بخوبی می دانید که غذاهای ناسی آیام و ناسی کامپور، در واقع تلفیقی از برنج سفید و  خوراکیهای خوشمزه دیگر است. اما لازم است به این نکته نیز واقف شوید که اصولاً خاص بودن این غذاها، به انواع غذاهای جانبی که در کنار برنج سرو می گردد، بستگی دارد. در مجمع الجزایر گسترده اندونزی، هر جا شکل متنوعی از مواد را در کنار برنج سفید، در غذاهای ناسی آیام و ناسی کامپور خواهید دید. همچنین بدانید که در اغلب غذاهای اندونزی، از ادویه های تند استفاده می کنند. یکی از مواد در سرو جانبی غذای ناسی آیام و ناسی کامپور، سس محبوب سمبل ماتا (Sambal Matah) است. این سس از پیاز خام، فلفل فراوان و آب لیموترش که در روغن داغ مخلوط می شود، تشکیل شده است. اگر احیاناً شما هم علاقمند غذاهای تند و تیز بالی هستید، در کنار ناسی آیام و ناسی کامپور از این سس استفاده کنید. آنوقت پس از خوردن، شاهد اشکهای چشمان خود  باشید.

مواد جانبی سرو شده در Nasi Ayam & Nasi Campur

حالا دیگر وقت آن است که از طعم های خوشمزه و جانبی ناسی آیام و ناسی کامپور، سر در بیاورید. در این غذاها گذشته از برنج سفید، شما می توانید انواع سبزیجات شیرین و خوش عطر، ماهی، گوشت و یا مرغ را ببینید. همچنین بادام زمینی، تخم مرغ، میگوی سرخ شده و البته سس دوست داشتنی سمبل ماتا به همراه یک کاسه سوپ شلغم نیز که اغلب در کنار غذا سرو می شود، از موارد تکمیلی و جذاب این غذاست.

سخن آخر:

یکی از جاذبه ها در جزیره رنگارنگ و زیبای بالی، امتحان غذاهای خوشمزه و سرشار از ادویه های خاص و تند این جزیره می باشد. بنابراین با ثبت نام در آژانس گردشگری طبیعت گردی و جهانگردی گیتاگشت، در سفر به یادماندنی و جذاب تور بالی شریک نمایید. آنگاه در کنار جاذبه های دیدنی، به تست غذاهای خوش طعم بالی، نظیر ناسی آدام و ناسی کامپور پرداخته و لحظات سرمستی و لذت از طعم دلپذیر غذا را، احساس کنید.

نظر دادن

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

این پکیج را برای دوستان خود بفرستید
این پکیج را برای دوستان خود بفرستید

منو موبایلی

تماس بگیرید