شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

ساته

ساته : 

کباب های لذیذ و خوشمزه ساته، در بالی اندونزی

بی شک با دیدن غذای ساته یا ساتای بالی و استشمام عطر خوش آیند آن، اشتهای شما حسابی تحریک می شود. در اغلب رستورانهای معتبر و یا حتی دکه های خیابانی بالی، ساته را خواهد دید که با مزه خوشمزگی، شما را به سوی خود فرا می خواند. اگر در تور بالی همراهی تیم مجرب و زبده آژانس گیتاگشت انتخاب شماست، ما را نیز به همراهی با خود در بررسی از غذای ساته بالی، پذیرا باشید.

ساته یا ساتای بالی اندونزی (Sate Or Satay Bali Indonesia)

تصور کنید گوشت هایی که در ادویه جات محلی یا سس های معطر بالی، خوابانده شده اند و حالا در سیخ های کباب، به آتش کشیده می شوند. وای چه غوغایی از مزه و طعم های خوش و نیکو برقرار است. اما اجازه دهید قبل از اینکه به بررسی مقوله انواع گوشت ها در ساته بپردازیم، از اقسام سیخ ها، سخن بگوییم. باید بدانید که سیخ های چوبی ساتای، در انواع رایجی از بامبو، نارگیل، نخل و یا چوبهای علف لیمو تهیه می شود. البته بعد از به سیخ کشیدن گوشت ها و گریل یا کبابی کردن، حتماً ساته را به همراه یک سس بسیار تند، سرو می کنند.

متد اولترین نوع ساته در بالی

یکی از متداولترین نوع Sate در بالی، Sate Ayam است. راستی بدانید که در این غذا گوشت مرغ را، در سس سویای شیرین آغشته می سازند. سپس بعد از کباب کردن، گوشت های آبدار و خوشمزه را به همراه سس بادام زمینی تند، یا سس سویای شیرین، همچنین پیازها و فلفل های خرد شده سرو می کنند. از انواع دیگر Sate می توانید به Sate Kambing یا (بره ساتایی) اشاره کنید. در اینجا گوشت گوسفند را، در آناناس ترش خرد شده می خوابانند. این مسئله از بوی ناخوشایند گوشت، جلوگیری کرده و به لطافت آن نیز کمک می نماید. بعد از کباب کردن Sate را با سس بادام زمینی تند یا سس سویای شیرین، پذیرایی می نمایند. همچنین غیر از موارد فوق ممکن است ساته از گوشت های بزکوهی، گاو، ماهی، میگو، توفو، صدف، تخم مرغ و یا گوشت چرخ کرده هر جانور دیگری تهیه شود. بنابراین شایسته است قبل از خوردن، نوع گوشت را از سرآشپز سؤال نمایید و آنگاه با خیال راحت ساته را خورده و لذت ببرید.

سخن آخر:

حال که یارای مقابله با گذر زمانه بر کسی نیست، از دقایق انشاءالله طولانی باقیمانده عمر، به برگزیده ترین حالت استفاده نمایید. انتخاب آژانس متمایز گیتاگشت با ارائه بالاترین نوع خدمات لوکس در تور بالی ، غیرممکن ها  را ممکن می سازد. آنگاه از تماشای زیبایی های بیکران بالی لذت ببرید، نادیده ها را ببینید و از تست غذای خوشمزه ساته، بهترین ها را مهمان ذائقه خود نمایید.

نظر دادن

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

این پکیج را برای دوستان خود بفرستید
این پکیج را برای دوستان خود بفرستید

منو موبایلی

تماس بگیرید