شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

خدای تائو، وونگ تای سین

Wong Tai Sin Temple   با افسانه ای در جهت تحقق آرزوها

 Wong Tai Sin Temple   را معبدی محبوب، در نزدیکی شهر کاولون (Kowloon) هنگ کنگ در جنوب کشور چین می بینید. Wong Tai Sin Temple عبادتگاهی پرطرفدار است که احتمالاً باید محبوبیت خود را، مدیون ادعای معبد بر تحقق خواسته ها و آرزوهای افراد بداند. شما شاهد معماری هیجان انگیزی از  معبد که نشانگر سبک چینی سنتی و با سقف های طلایی که به گچ بری های زیبا مزین است، می باشید. در بررسی از  Wong Tai Sin Temple   با ما همراه باشید.

معبد وونگ تای سین (Wong Tai Sin Temple ) 

باید بدانید که Wong Tai Sin Temple  به خدای تائوئیست وونگ تای سین، تعلق دارد.Wong Tai Sin   در سال 328 میلادی، در چین بدنیا آمد. سپس برای اختصاص زندگی خود به خدای تائوئیسم، به داخل یک غار در دل کوه رفت. سرانجام در آنجا به درجه بالایی از روشنگری رسید و عنوان جاودانگی یافت. قدرت او در بهبود زخمی ها و درمان بیماری ها، خود را ظاهر می ساخت.Wong Tai Sin Temple  ابتدا به صورت معبدی خصوصی در سال 1921 در دهکده چوک یوئن (Chuk Yuen)، تأسیس شد. البته بهتر است آگاه باشید که در سال 1915 پرتره مقدسی از وونگ تای سین، توسط کشیشی به نام لئونگ رنیان (Leung Renyan) از زادگاه اصلی خود یعنی گواندگونگ واقع در چین به هنگ کنگ انتقال یافت.

باز هم از Wong Tai Sin Temple   بیشتر بدانید

معبد در سال 1956 از عبادتگاه خصوصی، خارج و در دسترس عموم قرار گرفت. این مجموعه زیبا مساحتی برابر 18000 مترمربع را در بر می گیرد. همچنین با توجه به محراب ها، غرفه ها و باغ های زیبا، گذشته از زیارتگاه به عنوان یک جاذبه گردشگری جالب توجه نیز، محسوب می شود. با گذشت زمان Wong Tai Sin Temple   به محراب ها و سالن های پذیرایی از نمازگزاران تائوئیست، بودایی و کنفوسیوس تبدیل شد. معبد زیبا، رنگارنگ و پرسرو صدای وونگ تای سین، با خودنمایی در وسط شهر از سه بخش اصلی تالار فرشته، باغ آرزوها و تالار بزرگ متشکل است.  البته در روز تولد وونگ تای سین و سال نوی چینی معبد را بسیار شلوغ و پر از ازدحام خواهید دید. شما در ورودی معبد نیز، مغازه های کوچکی را مشاهده می کنید که به فروش اشیاء مذهبی اختصاص دارند.

سخن پایانی: 

برای دیدن جاذبه ها در تور هنگ کنگ و ماکائو، هرگز فرصت را از دست ندهید. شما به راحتی می توانید در سفری جذاب و دلنشین با آژانس خاص گردشگری گیتاگشت، شرکت کنید. آنگاه در بازدید از معبدی رنگارنگ به نام  Wong Tai Sin Temple، همراه با گردشگران دیگر از زیبایی های عبادتگاه در گذران لحظات  لذت ببرید.

نظر دادن

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

این پکیج را برای دوستان خود بفرستید
این پکیج را برای دوستان خود بفرستید

منو موبایلی

تماس بگیرید