شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

موزه ماکائو

موزه ماکائو واقع در قلعه مونت با دورنمایی هیجان انگیز و زیبا : 

موزه ماکائو مظهری از تاریخ چین و پرتغال در شبه جزیره ماکائو، در مجاورت شهر چوخان واقع در جنوب چین و در جنوب شرقی قاره آسیا را به نمایش می گذارد. موزه ماکائو یکی از دلایلی است که بیان می دارد در ماکائو، گذشته از مسائل تفریحی به جنبه های فرهنگی و آموزشی نیز باید نگریست. تاریخچه قدیمی قلعه مونت، نشانگر تلفیقی از فرهنگ آسیایی، اروپایی و آموزش علنی تاریخ و فرهنگ تماشایی ماکائو است. در بازدید از موزه ماکائو شما با آداب و رسوم مردمی، فرهنگ و دین ماکائی، معماری و توسعه شهری ماکائو آشنا خواهید شد و از این شناخت و آگاهی  لذت می برید. در بررسی موزه ماکائو، همراه ما باشید.

موزه ماکائو (Macau Museum)

 در نزدیکی ویرانه های کلیسا و دانشکده سنت پاول (St. Paul) که اکنون تنها سنگ هایی از آن باقی است، موزه ماکائو واقع است. شما می توانید خودنمایی این موزه  را  بر فراز تپه ای که با چشم اندازی زیبا از نمای شهر همراه  است، در قلعه مونت ببیند. در مورد این قلعه سخنان حاکی از دوران سیصد ساله دفاع این دژ، در برابر دشمنان ماکائو از جمله دزدان دریایی می باشد. همچنین بهتر است بدانید که موزه Macau در هیجدهم آوریل 1998 افتتاح شد. ضمناً موزه هر روز غیر از دوشنبه ها، از ساعت 10 صبح تا 6 بعدازظهر در استقبال از گردشگران باز است. راستی در پانزدهم هر ماه موزه رایگان می باشد.

جزئیات بیشتر از موزه ماکائو

مجموعه موزه ماکائو را، در سه طبقه خواهید دید. در طبقه اول تاریخ ماکائو را مشاهده می کنید. در طبقه دوم که احتمالاً موفق ترین بخش موزه می باشد، شما شاهد هنرهای سنتی، آداب و رسوم و سنتهای عامیانه ماکائو از قبیل مناسک مذهبی، آشپزی، تئاتر عروسکی و حتی کالسکه عروسی مخصوص ماکائو هستید. در اینجا تنوع فرهنگی بی نظیری را در یک جامعه چند فرهنگی از نمونه ها، سرگرمی ها، مراسم و جشن ها خواهید دید و لذتی وافر عاید شما می گردد. در تماشای طبقه سوم نیز به ماکائو، در دوران معاصر خواهید رسید.

سخن آخر:

در تورهای هنگ کنگ و ماکائو آژانس گیتاگشت، مسافری خاص باشید و به گونه ای خاص از این سفر جذاب لذت ببرید. آنگاه در بازدید از این موزه تاریخی و آموزشی، حتی از مناظر بیرون قلعه نیز می توانید تصاویر کارت پستالی بگیرید. مطمئن باشید که در تماشای جاذبه دیدنی موزه ماکائو، آگاهی های جذاب زیادی در گنجینه طلایی افکار شما، ذخیره می گردد که همواره از بخاطر آوردن آنها لذت خواهید برد.

نظر دادن

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

این پکیج را برای دوستان خود بفرستید
این پکیج را برای دوستان خود بفرستید

منو موبایلی

تماس بگیرید