شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

معرفی شهر سامویی

لذت از بهشتی دیگر در تایلند، با معرفی شهر سامویی : 

در معرفی شهر سامویی قدم بر سواحلی زیبا در خلیج تایلند، می گذارید که همچون عروسی سپید پوش با شن ها و ماسه های سفید رنگ آذین می گردد. باید بدانید که در معرفی شهر سامویی، شهر را با شکوه تمام در سواحل شرقی سرزمین زیبای افسانه ای تایلند می یابید. آنگاه با نگاه به درختان بلند قامت و سر به فلک کشیده نارگیل که بومی مناطق جنوب شرقی آسیا است، از سفر لذت ببرید. همچنین از تماشای تالاب ها و صخره های مرجانی که هر یک به نوبه خود جاذبه ای بصری در معرفی شهر سامویی می باشند، سرمست از خوشی بشوید. آنگاه یا آرامش از سواحل بکر و آب صاف و زلال سامویی، روح و جسم را قوا بخشیده و به چشم یکی از جاذبه های جدید صنعت گردشگری تایلند، به آن بنگرید.

معرفی شهر سامویی (Introducing Samui City)

در معرفی شهر سامویی باید بدانید که در گذشته مردمان بومی سامویی، از طریق ماهیگیری و فروش نارگیل، زندگی می کردند. اما از اویل دهه 1990 رشد چشمگیر گردشگری در بهبود اقتصادی مشخص شد. البته بهتر بگویید که در معرفی شهر سامویی در نواحی مرکزی جزیره سامویی (Kho Samui) بیشترین ناحیه، شامل جنگل های کوهستانی است. شما می توانید از سواحل زیبای سامویی، نظیر ساحل منام و ساحل مرتب و تمیز بودای بزرگ جهت شنا و پیاده روی نیز استفاده کنید.

آبشارهای زیبا در معرفی شهر سامویی

 اعجاب طبیعی آبشارهای سامویی با هاله ای مغناطیسی شما را جذب خود می کند. در آبشار بی بدیل نامونگ (Namuang Waterfall) که به دلیل رنگ بنفش موجود در آن به آبشار بنفش هم شناخته می شود، شما می توانید در استخرهای طبیعی آن به استراحت و ریلکس کردن، بپردازید. همینطور از آبشارهای مشهور دیگر می توان، به آبشار هین لاد (Hin Lad) در معرفی شهر سامویی اشاره کرد. باید گفت که استخر های طبیعی آبشار هین لاد، به  اندازه ای عمیق هستند که در آنها به سهولت شنا کنید. همچنین می توانید به دیدار از مزرعه مارها، مزرعه کروکودیل ها و باغ پروانه ها بروید. یا در کمپ فیل ها، لذت یک فیل سواری مهیج را به خود وعده دهید. در معرفی شهر سامویی، شما شاهد یک آبشار زیبا در باغ جادویی، به همراه تماشای لذت بخش تندیس هایی که بر روی سنگ و صخره حکاکی شده اند، می باشید.

سخن پایانی:

وقتی سخن از تور تایلند گیتاگشت با سابقه و تجربه خاص در گردشگری به میان می آید، این چیزی نیست که به سادگی بتوان از آن صرفنظر کرد. بنابراین از فرصت دیدار جاذبه های حیرت انگیز، پرشور و زیبایی های طبیعت بکر تایلند استفاده کنید و آنگاه در معرفی شهر سامویی، از جذابیت و خوشی چنین سفری لذت ببرید.

نظر دادن

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

این پکیج را برای دوستان خود بفرستید
این پکیج را برای دوستان خود بفرستید

منو موبایلی

تماس بگیرید