شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

فستیوال بالون آرزوها

فستیوال بالون آرزوها و سوسوی بالون های رقصان در کنار ستارگان : 

این بار دنیایی از نشاط و شادابی در فستیوال بالون آرزوها، آغوش مصفای خود را در تور تایلند گیتاگشت به روی شما می گشاید. شما به همراه تایلندی ها و گردشگران مشتاق، به رویاهای شیرین، آرزوهای پرشور و هیجان انگیز خود فکر می کنید و در یک لحظه افسانه ای، هزاران فانوس روشن در فستیوال بالون آرزوها،  به هوا برمی خیزد. در زمانی بسیار تماشایی در فستیوال بالون آرزوها، شاهد بالارفتن فانوس های کاغذی روشن، به اوج آسمان خواهید شد. از دیدار اینهمه زیبایی در همراهی با حرکات موزون فانوس های کاغذی در آبی آسمان،  روحتان جلای تازه پیدا نموده و طراوت می یابید.

فستیوال بالون آرزوها در تایلند

یکی از فستیوال هایی که در ماه نوامبر در تایلند برگزار می شود، فستیوال بالون آرزوهاست. گفته می شود که در حدود سه قرن پیش از میلاد مسیح توسط چینی ها، آزمایشاتی جهت برقراری ارتباط با مناطق همجوار انجام شد که  انجام این آزمایشات، رکنی بر فستیوال بالون آرزوها بود. از اینرو فانوس های شناور، به فانوس چینی (Chinese Lantern) شناخته می شود. البته فستیوال بالون آرزوها را نمی توان بی ارتباط به چندین سال بعد، یعنی زمانی که صدراعظم ایالت شوهان چین با قوای خود، در حلقه محاصره دشمن قرار گرفت دانست. او برای نجات، پیامی در نامه بر فانوسی الصاق کرد و فانوس را به هوا فرستاد. احتمالاً بخاطر نام صدراعظم نیز بالون ها به فانوس کنگ مینگ (Kongming Lantern) معروف شد. بنابراین فستیوال بالون آرزوها یا فانوس آسمانی (Sky Lantern) در واقع به بالون های کوچکی، از جنس کاغذ برنج اشاره دارد که مملو از هوای داغ است. قسمت انتهایی بالون کاغذی دارای یک شکاف کوچک بوده و بوسیله آتش، پرواز این بالون ها در فستیوال بالون آرزوها به آرامی به طرف بالا انجام می شود. سپس بادکنک های مینیاتوری پراز هوا گرم را، مشاهده خواهید کرد که همراه با ستارگان در پهنه آسمان آبی قرار می گیرند. سرانجام با خاتمه آتش، فانوس ها بر روی زمین سقوط می نمایند.

فستیوال فانوس های شناور تایلند (Thailand Floating Lanterns Festival)

در شهر شمالی چیانگ مای (Chiang Mai) شما می توانید شاهد هزاران فانوس کاغذی، باشید که به هوا بلند می شوند. در مراسم جشنواره فانوس های شناور، همچنین به مشاهده هزاران نور چشمک زن جادویی که همچون چترهای دریایی، در پهنه آسمان شناور مانده و زیبایی مراسم را به اوج خود می رسانند، بپردازید.  

سخن آخر: 

با شرکت در تور تايلند و همسفری با آژانس معتبر و اصیل گیتاگشت، خود را مهیای یک تفریح مهیج و یک سرگرمی لذت بخش همگانی بنمایید. آنگاه با حضور در مراسم پرنشاط فستیوال بالون آرزوها و به هوا برخاستن فانوس های روشن، خواهان برآورده شدن برترین آرزوهای خود از خداوند قادر باشید.

نظر دادن

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

این پکیج را برای دوستان خود بفرستید
این پکیج را برای دوستان خود بفرستید

منو موبایلی

تماس بگیرید